بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توخل چراغ سبز داد، بایرن در راه استرالیا

برگزاری تور تابستانی بایرن مونیخ در کشور استرالیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۰۰

قرار است بایرن مونیخ از 29 می تا 4 ژوئن در استرالیا اردو برگزار کند و در این مدت یک بازی دوستانه نیز با تیم ستاره‌های لیگ استرالیا انجام خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ تور پیش فصل خود را در استرالیا برگزار خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، قرار است بایرن مونیخ از 29 می تا 4 ژوئن در استرالیا اردو برگزار کند و در این مدت یک بازی دوستانه نیز با تیم ستاره‌های لیگ استرالیا انجام خواهد داد.

معمولا تیم‌های بزرگ اروپا اردوهای پیش فصل خود را در شرق دور یا آمریکا برگزار می‌کنند تا هواداران بیشتری به دست بیاورند و کالاهای بیشتری بفروشند. برگزاری مسابقات دوستانه بین غول‌های اروپا در آمریکا در جریان اردوی پیش فصل، نشان داد که باشگاه‌های بزرگ در سال‌های اخیر بازار آمریکا را جذابتر می‌بینند اما حالا بایرن سراغ کشوری رفته که فوتبال در آن رشته اول محسوب نمی‌شود و بازار بکری دارد.

از سوی دیگر، بایرن مونیخ که این فصل با ناگلزمان طبق انتظار نتیجه نگرفت، توماس توخل را به جای او استخدام کرد و مربی جدید تیم هم برای برگزاری این اردو در استرالیا چراع سبز نشان داده است تا به این ترتیب، فرصت بیشتری برای بودن کنار بازیکنان داشته باشد و بتواند کم و کاستی‌های تیم را بهتر شناسایی کند و در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای رفع آنها دست به کار شود.

البته بایرن مدتها است که اردوی پیش فصل مناسبی نداشته است. ابتدا پاندمی کرونا باعث شد تا تیم‌ها اردوهای پیش فصل خود را لغو کنند.

تابستان سال 2020 از سرگیری رقابتهای لیگ قهرمانان سبب شد تا تیمهای بزرگ اردوی تابستانی کوتاهی داشته باشند. سال 2021 مسابقات یورو برگزار شد و سال 2022 نیز رقابت‌های لیگ زودتر از حد معمول شروع شد چون قرار بود جام جهانی در زمستان برگزار شود. با این حال، در ان تابستان بایرن اردوی کوتاه مدتی بین مسابقات لیگ ملتهای اروپا و شروع بوندس‌لیگا در آمریکا برگزار کرد و حالا این باشگاه فرصت یافته تا با خیال آسوده یک اردوی خوب را در استرالیا شروع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *