بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری جنجالی علیرضا جهانبخش این بار علیه ستاره پرسپولیس + سند

علیرضا جهانبخش : تنها چیزی که یورگن لوکادیا به من گفت این بود که دیگر اینجا هیچ چیزی طبیعی نیست

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۴


علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با عادل فردوسی پور درباره لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس صحبت کرد. جهانبخش با لوکادیا در تیم برایتون با یکدیگر همبازی بودند و این مهاجم هلند پیش از حضور در ایران، با ستاره فوتبال ایران مشورت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با عادل فردوسی پور درباره یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس صحبت کرد. جهانبخش با لوکادیا در تیم برایتون با یکدیگر همبازی بودند و این مهاجم هلند پیش از حضور در ایران، با ستاره فوتبال ایران مشورت کرد.

جهانبخش درباره حضور لوکادیا در ایران گفت:

لوکادیا موقعی که داشت به ایران می‌رفت با من مشورت کرد و برای من عجیب بود. او دنیا و فضای زندگی‌اش با بقیه فرق می‌کند. شاید کسی نداند او یک دی‌جی حرفه‌ای است و موزیک برایش از فوتبال مهمتر است. زمانی که در برایتون بودیم، او همسایه بغلی من بود و همیشه صدای موزیک از خانه‌اش به گوش می‌رسید. موقعی که گفت می‌خواهم بروم ایران، فکر می‌کردم شوخی می‌کند. من هم نکات مثبت و منفی ایران را به او گفتم و بالاخره تصمیم گرفت که به پرسپولیس برود.

جهانبخش درباره ترک ایران و جدایی از پرسپولیس توسط لوکادیا گفت:

تنها چیزی که به من گفت این بود که دیگر اینجا هیچ چیزی طبیعی نیست.

این ادعای یورگن لوکادیا در حالی به علیرضا جهانبخش منتقل شده است که حالا او در فوتبال چین (  تیم کانگژو چین ) حضور دارد که از لحاظ شرایط فیلترینگ و خیلی موارد دیگر در محدودیت بیشتری نسبت به بسیاری از کشورهای دنیا قرار دارد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *