بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تنها خارجی جشن قهرمانی نساجی در ورزشگاه آزادی

جشن قهرمانی نساجی در جام حذفی با علیرضا حقیقی و هاروت آبراهامیان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۵
جشن قهرمانی نساجی

علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی بعد از بازگشت به ایران امید داشت با دروازه‌بانی‌های خوب بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی بعد از بازگشت دوباره به فوتبال ایران امید زیادی داشت با دروازه‌بانی‌های خوب بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شود و یا به تیم محبوبش پرسپولیس ملحق شود.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از ورزش سه، این‌ها خواسته‌هایی بوده که تا کنون برای علیرضا حقیقی محقق شده اما او اولین مزدش بابت بازی‌های خوب در نساجی را با لمس جام قهرمانی حذفی گرفت. اتفاقی که پیش از این در پرسپولیس برای او رخ داده بود؛ دو بار.

علیرضا حقیقی این فصل در بازی‌های حذفی یکی از ارکان موفقیت تیم نساجی بود و در مسیر قهرمانی نقش موثری داشت. از اولین بازی با آرمان گهر که یک تیم دسته اولی بود و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه نساجی ایجاد کرد تا بازی شب گذشته در برابر آلومینیوم اراک که در نیمه نخست شاگردان سید مهدی رحمتی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به‌دست آوردند؛ مهارهای علیرضا حقیقی و هم‌چنین تیر دروازه مانع از این شد که دروازه تیم نساجی باز شود.

نکته جالب اینکه دروازه علیرضا حقیقی در 5 بازی جام حذفی تنها یک بار در برابر گل گهر و با ضربه رضا شکاری باز شد. مسابقه‌ای که در آن نساجی با نتیجه 3-1 به برتری رسید. این دروازه‌بان در بازی با آرمان گهر – استقلال در جریان بازی – مس کرمان و آلومینیوم اراک گلی نخورد. اوج کار او در جام حذفی این فصل در بازی با استقلال بود که با مهار ضربه پنالتی آمانوف سند صعود تیم نساجی به مرحله نیمه نهایی را امضاء کرد.

در پایان بازی نساجی – آلومینیوم اراک علیرضا حقیقی جام قهرمانی را در کنار هاروت آبراهامیان مربی دروازه‌بان‌های نساجی بالا برد. مربی که نزدیک به بیست سال از حضورش در فوتبال ایران می‌گذرد و این اولین جام قهرمانی‌ای بود که بر بالای سر برد. او در گذشته یکی از دروازه‌بانان مطرح فوتبال شوروی و در ادامه ارمنستان به‌شمار می‌رفت و افتخارات متعددی را در دوران بازیگری به‌دست آورد.

گفته می‌شود علیرضا حقیقی در پایان بازی شب گذشته جام قهرمانی حذفی را همراه خود به خانه برد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *