بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سردار آزمون در تمرینات خودش را ثابت می کند! + عکس

سردار آزمون با یک حرکت تکنیکی در تمرینات نشان داد که می تواند در لیگ اروپا بازی کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۵

سردار آزمون با یک حرکت تکنیکی یعنی بیرون آوردن توپ از بین سه نفر در تمرینات نشان داد که می تواند در لیگ اروپا بازی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون یک هفته پس از اینکه در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل رویال یونیون بلژیک به‌عنوان یار جانشین از دقیقه ۶۷ به زمین رفت و نمایش موثری در حضور کوتاه مدت خود در این مسابقه داشت و توانست پاس تک گل تیمش برای فرار از شکست را بدهد، امیدوار است در جدال برگشت جزو ۱۱ نفر قرار بگیرد.

مهاجم ایرانی بایر لورکوزن که پس از نمایش درخشان در دیدار رفت مقابل رویال یونیون بلژیک، چهار روز قبل در رقابت‌های بوندس لیگا آلمان یکی از نفرات ثابت تیمش برابر ولفسبورگ بود و با بدشانسی نتوانست به گل یا پاس گل برسد، در سه روز اخیر با انگیزه تمرین کرده تا در لیگ اروپا دوباره از ابتدا بازی کند.

سردار در آخرین تمرین بایر لورکوزن که قبل از دیدار مقابل یونیون بلژیک برگزار شد، در بین سه هم‌تیمی مقابل خود سعی داشت توپ را بیرون بیاورد و پاس بدهد و به نوعی شبیه‌سازی تقابل با مدافعان حریف اروپایی تیمش را داشته باشد.

آزمون که در چهار مسابقه این فصل لیگ اروپا به میدان رفته و دو بار در مرحله قبل برابر فرنس‌واروش مجارستان حضور در ترکیب را تجربه کرده، امیدوار است مقابل رویال یونیون بلژیک نخستین گل خود در این رقابت‌ها را بزند تا بتوانند به جمع چهار تیم نهایی راه پیدا کنند و شانس صعود به فینال و افتخارآفرینی را داشته باشند.

تیم فوتبال بایر لورکوزن از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در ورزشگاه لوتو پارک اندرلخت مقابل رویال یونیون، تیم دوم جدول ژوپیر لیگ بلژیک قرار می‌گیرد و می‌خواهد تساوی یک بر یک بازی رفت را با برد تغییر بدهد و همراه با سردار آزمون به نیمه نهایی لیگ اروپا برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *