بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل ها و مهارت های ناب گزینه خرید لیورپول از اینترمیلان + فیلم

گل ها و مهارت های بارلا در اینترمیلان 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۴


به نقل از سایت کالچومرکاتو، لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، قصد دارد نیکولا بارلا، هافبک تیم اینتر را به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که اینتر به هافبک ایتالیایی خود اجازه داده در تابستان سن سیرو را ترک کند، لیورپول و چلسی قصد دارند برای تقویت میانه زمین خود، برای جذب این بازیکن ایتالیایی با یکدیگر رقابت کنند.
بارلا که در چند سال گذشته یکی از بهترین هافبک های اینترمیلان بود، این فصل در تفکرات سرمربی چندان جای نداشت و همین موضوع موجب شده تا از چند باشگاه در لیگ انگلیس پیشنهاداتی برای او ارائه شود.

راهکار برای تقویت میانه زمین
از آنجا که بازیکنانی مانند نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین قصد دارند در تابستان لیورپول را ترک کنند، این تیم به شدت به هافبک مناسبی برای تقویت میانه زمین خود نیازمند است.
اینتر برای این هافبک ایتالیایی، 44 میلیون پوند (50 میلیون یورو) درخواست کرده و این مبلغ برای قرمزها که به دنبال خرید تابستانی مناسبی هستند، مناسب است.
قرمزهای مرسی ساید با بازیکنان زیادی از جمله جود بلینگام، میسون مانت، جیمز وارد پروس، کایسدو و … مذاکراتی داشته‌اند اما یورگن کلوپ مشتاق است بارلا را در تابستان به آنفیلد بیاورد.

بارلا 173 بار برای اینتر به میدان رفته و با زدن 17 گل و ارسال 42 پاس گل، توانسته به کسب جام‌های متعددی مانند سری آ، جام حذفی ایتالیا و سوپر جام ایتالیا و به دست آوردن مقام نایب قهرمانی در لیگ اروپا به این تیم کمک کند. در این فصل او 38 بار در اینتر به میدان رفته و موفق شده بر روی 14 گل تاثیرگذار باشد. اینتر اکنون با 51 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و یک امتیاز کمتر از میلان رده چهارمی در اختیار دارد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *