بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به ادعای آقای سرمربی ؛ چرا رئال مادرید موفق به شکست چلسی شد؟

آنچلوتی : به خوبی توانستیم انگولو کانته را مهار کنیم تا پیروز میدان شویم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۶

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مدعی شد که کلید پیروزی آن ها ، مهار بازیکنان چلسی مثل انگولو کانته و ریس جیمز بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه شنبه شب تیم‌های چلسی و رئال مادرید، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در استادیوم استمفوردبریج برگزار کردند که در نهایت لوس بلانکوس با دو گل از رودریگو، موفق به پیروزی دو بر صفر شد تا با برتری 4-0 در دو بازی رفت و برگشت، راهی مرحله نیمه نهایی شود.

آنچلوتی پس از پایان بازی گفت:

“در این مقطع از فصل، عالی کار می کنیم. روی چند بازی گذشته خیلی خوب تمرکز کرده بودیم و حالا تیم پر از روحیه و انگیزه است. خیلی محکم هستیم و گل‌های کمی دریافت می کنیم. در بین دو نیمه، درباره سروسامان دادن به وضعیت دفاعی حرف زدیم و به همین خاطر والورده را به سمت چپ بردیم تا به کاماوینگا در متوقف کردن کانته و همچنین ریس جیمز کمک کند. کیفیت بالای تیم را به نمایش گذاشتیم و از اینکه توانستیم کلین شیت کنیم، بسیار خوشحالم.”

سرمربی رئال مادرید در ادامه درباره رودریگو گفت:

“رودریگو؟ نمایشش مثل دیگری بازی‌هایش خوب نبود، اما به شدت تاثیرگذار کار کرد و توانست با 2 گلش، پیروزی را به ارمغان بیاورد. خیلی خوش‌شانس هستیم که بازیکنان جوانی همچون او در تیم داریم. این بازیکنان، آینده رئال مادرید هستند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *