بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چوپو موتینگ آماده جدال با منچسترسیتی + عکس

حضور چوپو موتینگ در تمرینات بایرن مونیخ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۰:۲۰
چوپو موتینگ ؛ حضور چوپو موتینگ در تمرینات بایرن مونیخ

ضور اریک ماکسیم چوپو موتینگ در تمرین امروز بعد از ظهر بایرن مونیخ پیش از دیدار با منچسترسیتی باعث شده شایعات زیادی درباره احتمال حضور او در بازی فردا شب مطرح شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که اریک ماکسیم چوپو موتینگ ستاره مصدوم بایرن مونیخ دو روز پیش در تمرین این تیم به صورت انفرادی حضور داشت و با دیگر بازیکنان بایرن تمرین نکرد اما در تمرین امروز بعد از ظهر بایرن حضور کامل چوپو موتینگ در تمرینات باعث دلگرمی هواداران مونیخی شده است.

بایرن مونیخ فردا شب در آلیانز آرنا میزبان منچسترسیتی است تا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف این تیم برود. بایرن بازی رفت را با نتیجه 3-0 واگذار کرده و فردا در خانه‌اش کار سختی برای برگرداندن نتیجه در پیش دارد.

در این شرایط در اختیار داشتن همه مهره‌های تهاجمی برای توماس توخل امتیازی بزرگ به حساب می‌آید.

دو روز پیش وقتی خبر تمرین انفرادی چوپو موتینگ منتشر شد به نظر می‌رسید نرسیدن او به بازی برگشت با سیتی قطعی است. اما روزنامه آلمانی بیلد لحظاتی پیش با انتشار گزارش تمرین امروز بایرن اشاره کرد که این مهاجم کامرونی به صورت کامل با دیگر بازیکنان تیم تمرین کرده است.

بیلد در این گزارش مدعی شد که در حاشیه تمرین از منابع نزدیک به کادر فنی بایرن دریافته که چوپو موتینگ از نظر بدنی مشکلی ندارد و در صورت صلاحدید توماس توخل می‌تواند در بازی فردا مقابل سیتی وارد زمین شود.

چوپو موتینگ چند بازی تیمش را به دلیل مصدومت از ناحیه کمر و زانو از دست داده بود. تمرین امروز اولین تمرین کامل مهاجم کامرونی با بایرن مونیخ از زمان این مصدومیت بوده است.

چوپو موتینگ ؛ حضور چوپو موتینگ در تمرینات بایرن مونیخ چوپو موتینگ ؛ حضور چوپو موتینگ در تمرینات بایرن مونیخ چوپو موتینگ ؛ حضور چوپو موتینگ در تمرینات بایرن مونیخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *