بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مارسی رقیب جدید الهلال در راه جذب طارمی! + عکس

المپیک مارسی مشتری جدید مهدی طارمی پس از الهلال عربستان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۴

روزنامه رکورد پرتغال مدعی شد که المپیک مارسی نیز به جمع تیم‌های خواهان مهدی طارمی اضافه شده است

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه رکورد پرتغال مدعی شد که المپیک مارسی نیز به جمع تیم‌های خواهان مهدی طارمی اضافه شده است.

به گزارش پارس فوتبال، شایعات پیرامون آینده مهدی طارمی به اوج خود رسیده است. پس از انتشار اخباری مبنی بر علاقه الهلال عربستان به جذب این بازیکن، حالا روزنامه رکورد از باشگاه جدیدی به عنوان تیم علاقه‌مند به جذب مهاجم ایرانی پورتو نام برده است.

رکورد در گزارشی نوشته است: حتی با وجود غیبت برابر سانتاکلارا به دلیل محرومیت، اما مهدی طارمی همچنان در دستور کار قرار دارد. به نظر می‌رسد که گلزن ایرانی اف سی پورتو تابستان شلوغی داشته باشد.

حالا مارسی برای جذب او وارد رقابت شده است. اگر قدرت مالی را تعیین کننده بدانیم، مطمئنا الهلال پیروز خواهد شد که می‌دانیم این‌طور نیست. رکورد به نقل از منابع موثق خود می‌داند که طارمی همیشه علاقه‌مند است که فوتبالش را در بازار اروپا ادامه دهد. او تا سال 2024 با اژدها قراردادی دارد که بند فسخ آن 60 میلیون یورو است.

خبرهایی از فرانسه در مورد علاقه مارسی به طارمی نیز به گوش می‌رسد. روزنامه ‘Le Quotidien du Sport’ نوشت که این باشگاه واقع در جنوب فرانسه، مهاجم 30 ساله را زیر نظر دارد و حتی که پابلو لونگوریا، رئیس باشگاه مارسی، با چنسل امبمبا، بازیکن فعلی مارسی و هم‌تیمی سابق طارمی در پورتو مشورت کرده و درخصوص مهاجم ایرانی، اطلاعاتی را جمع آوری کرده است.

از عربستان نیز منابع موثق تأکید کردند که الهلال قصد دارد پیشنهاد قراردادی 3 ساله با دستمزد سالیانه 9 میلیون یورو به طارمی ارائه کند. با این حال، رقم پیشنهادی عربستانی‌ها برای جلب رضایت پورتو جهت جدایی طارمی در این تابستان مورد قبول مدیران اژدها قرار نخواهد گرفت.

مهدی طارمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *