بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل همزمان نبودن بازی های لیگ مشخص شد!

لیگ برتر همزمان برگزار نمی شود تا هواداران بتوانند همه بازی ها را تماشا کنند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۵

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت که احتمالاً لیگ برتر در سه هفته پایانی همزمان برگزار شود و تا این هفته که همزمان نبوده دلیلش چیزی جز این نیست که هواداران بتوانند همه بازی ها را تماشا کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ برتر بیست و دوم به ایستگاه پایانی خود نزدیک‌تر شده و رقابت در بالا و پایین جدول هفته به هفته حساس‌تر می‌شود. سازمان لیگ دیدارهای هفته بیست‌وهفتم را در 2 روز و البته ساعات مختلفی برنامه‌ریزی کرده است. موضوعی که اعتراض برخی تیم‌ها را به همراه داشته چرا که معتقدند برنامه‌ریزی فعلی به سود رقبایشان است که دیرتر بازی خواهند کرد.

مثل سپاهان که چند هفته‌ای بازی‌هایش بعد از اتمام دیدار استقلال و پرسپولیس که دو رقیب جدی این تیم در راه قهرمانی است برگزار می‌شود. همین اتفاق در پایین جدول هم صدق می‌کند و به‌تازگی سرپرست نفت‌آبادان نسبت به این موضوع معترض شده است.

با این وجود قرار است دیدارهای سه هفته پایانی لیگ برتر بیست و دوم همزمان برگزار شود. طبق آئین‌نامه، سازمان لیگ موظف است بازی‌های دو هفته پایانی لیگ‌ها در یک زمان برگزار کند. در همین رابطه منصور قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال که با برنامه فوتبال‌برتر گفت‌و‌گو می‌کرد، از علت اینکه بازی‌های هفته بیستوهفتم همزمان نیست، پرده برداشت.

او دو علت را عامل تصمیم سازمان لیگ می‌داند. یکی پراکندگی جغرافیایی در کشور که همزمان شدن بازی‌ها در شهرهای مختلف را دشوار می‌کند. دیگری اینکه با برگزاری مسابقات در ساعات مختلف، عملا این امکان برای هواداران فراهم می‌شود تا دیدارهای بیشتری را به طور زنده تماشا کنند. شاید اگر 7 بازی دیگر این هفته با شهرآورد پایتخت همزمان می‌شد، آن مسابقه‌ها تماشاگران‌شان را از دست می‌دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *