بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خشم رئال مادرید ؛ این جنگ را بارسلونا شروع کرد!

مارکا : رئال مادرید به هیچ وجه در برابر اتهامات بارسلونا سکوت نمی کند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰

روزنامه مارکا ادعا کرد که باشگاه رئال مادرید نمی خواهد به سادگی از کنار اتهامات باشگاه بارسلونا مبنی بر حکومتی بودن رئال مادرید بگذرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اظهارات لاپورتا درباره رئال مادرید و جایگاه این تیم برای کمیته داوران در طول هفتاد سال اخیر و دیگر اتهاماتی که به این باشگاه وارد کرد باعث عصبانیت شدید آنها شده است. لاپورتا که از دخالت رئال در پرونده انریکز نگریرا و مبالغی که بارسا در طول چندین سال اخیر به این نایب رییس سابق کمیته داوران پرداخت کرده عصبانی بود، روز گذشته در نشست خبری مربوط به این موضوع بارها به رئال مادرید اشاره کرده و این باشگاه را زیر سوال برد.

این که رییس بارسلونا از عبارت «تیم حکومتی» خطاب به رئال استفاده کرد، کاسه صبر مدیران این باشگاه را لبریز کرد و آنها با انتشار ویدیویی چهار دقیقه‌‎ای در شبکه‌های اجتماعی پاسخی سنگین و کوبنده به او دادند و از ارتباط نزدیک باشگاه بارسا با ژنرال فرانکو پرده برداشتند. اما حالا روزنامه مارکا مدعی شده که این ویدیو نه تنها پاسخ نهایی رئال نبوده، بلکه برای آنها تازه شروع راه است و قرار نیست این باشگاه به این سادگی از اتهامات و توهین‌هایی که به آنها شده دست بکشد. 

گفته می‌شود که رئال مادرید در حال آماده کردن پاسخ‌هایی محکم‌تر به اظهارات مطرح شده از سوی بارسلونا است و قصد دارد تمامی آنها را به صورت عمومی منتشر کند. مارکا می‌گوید که مدیران رئال دیگر نمی‌خواهند تحت هیچ شرایطی ساکت بنشینند و چنین اتهاماتی را تحمل کنند چون معتقد هستند این کار توهین به تاریخ پر افتخار و حتی شرایط فعلی این تیم است و به همین دلیل به پاسخ دادن ادامه خواهند داد. به نظر می‌رسد که باید در چند روز آینده منتظر جنگی تمام عیار بین دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا باشیم، نزاعی که حداقل در شبکه‌های اجتماعی به خوبی قابل رویت خواهد بود.

یک پاسخ به “خشم رئال مادرید ؛ این جنگ را بارسلونا شروع کرد!”

  1. MRS.19 گفت:
    0
    0

    من خودم نه رئالی ام نه بارسایی و آرسنالی ام اما انصافاً بنظر من هم رئال علکی به حکومتی بودن معروف شده، بارسا هم خیلی چیزایی داشته که حکومتی بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *