بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیچیده و مبهم ؛ هنوز هم ورود VAR قطعی نیست!

منصور قنبرزاده : تا زمانی که بودجه تعیین نشود نمی توان با قطعیت درباره کمک داور ویدئویی نظر داد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۰:۴۹

منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد که برای ورود VAR نیاز به تخصیص بودجه دولتی است و تا زمانی که این موضوع مشخص نشود نمی توان درباره ورود تکنولوژی ویدئویی با قاطعیت نظر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که چهار سال از آغاز به کار تکنولوژی کمک داور ویدیویی می‌گذرد و نزدیک به سه سال است که لیگ های آسیایی نیز از این فناوری بهره می‌برند اما فوتبال ایران همچنان با مشکلات زیادی برای ورود وی ای آر دست به گریبان است. در تازه ترین اظهارنظر منصور قنبرزاده با پاسخ‌های مبهم خود، ورود این تکنولوژی را متوجه اعتبارات دولتی دانست و اعلام کرد که تا زمان گنجاندن این موضوع در بودجه دولت، فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها کاری از پیش نخواهند برد.

نایب رئیس فدراسیون در این خصوص گفت:

ببینید من صادقانه با مردم خوب صحبت می‌کنم. بپذیریم ورزشگاه‌های ما در اختیار باشگاه‌ها نیستند. ورزشگاه آزادی، یادگارامام و… در اختیار شرکت توسعه و تجهیز و در نهایت دولت هستند. این ورزشگاه‌ها باید تجهیز شوند اما پرسپولیس و استقلال ورزشگاه آزادی را اجاره می‌کنند.

وی اقزود:

ما در جلسه‌ای که یک ماه و نیم پیش داشتیم، عدد و رقم را به فراکسیون ورزش دادیم که در بودجه لحاظ شود. ورزشگاه‌های دولتی باید با بودجه انجام شود اما برای ورزشگاه‌های اختصاصی مثل فولاد آره‌نا قدم‌های خوبی از سوی باشگاه‌ها برداشته شده است.

منصور قنبرزاده با اشاره به اقدامات فدراسیون عنوان کرد:

ما در بحث قراردادها و هماهنگی با فیفا، اتفاقات خوبی داشتیم و حتی گروهی به قطر رفتند. اما بخشیش به اعتبارات دولتی برمی‌گردد که دست ما نیست و باید یک همتی پشت آن باشد. یک دوره ورزشگاه‌های ما بدتر بودند اما عزم جدی شد و ورزشگاه‌ها بهتر شدند.

او راجع به تقویت ساختارهای باشگاه‌ها نیز گفت:

به هر شکل ما بحث مجوز حرفه‌ای را خیلی فعال کردیم. جلسات زیادی داشتیم و نحوه بارگذاری، تنظیم اسناد موردنظر ای اف سی و… را با آقای زارعی، رییس کمیته حرفه‌ای‌سازی، به باشگاه‌ها انتقال دادیم. حتی قرار است باشگاه‌هایی که از لیگ یک صعود می‌کنند را هم فرصت بدهیم که ساختار خود را اصلاح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *