بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شروع فوق العاده لوکادیا در چین سوژه تمرین پرسپولیس!

یورگن لوکادیا سوژه تمرین پرسپولیس

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۹
یورگن لوکادیا

مهاجم هلندی پیشین پرسپولیس موفق شد در اولین دیدار خود در ترکیب تیم جدیدش گل بزند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در ابتدای لیگ بیست و دوم برای تقویت خط حمله، یورگن لوکادیا هلندی را به تهران آورد. یورگن لوکادیا از همان ابتدا ثابت کرد گلزن قهاری است و تا زمانی که در ایران حضور داشت، ۶ گل برای پرسپولیس به ثمر رساند.

این مهاجم گلزن هلندی در آستانه دربی رفت، تصمیم گرفت پرسپولیس را ترک کند و به کشور خود بازگردد. مسئولین باشگاه پرسپولیس پس از رفتن یورگن لوکادیا بارها مدعی شدند از او شکایت خواهند کرد و قبل از پیوستن لوکادیا به تیم چینی، شایعه شده بود این بازیکن به ایران برمی‌گردد.

یورگن لوکادیا درنهایت به تیم کانگژو چین پیوست. باشگاه پرسپولیس پس از پیوستن لوکادیا به تیم چینی موضع خود را خیلی واضح بیان کرد و در بیانیه ای اذعان داشت که نمی‌گذارد لوکادیا برای تیم چینی بازی کند و ITC او صادر نمی‌شود. طبل توخالی مسئولان پرسپولیس خیلی زود پاره شد و لوکادیا موفق شد در اولین بازی با پیراهن کانگژو چین گلزنی کند. کانکگژو در هفته اول سوپرلیگ چین به مصاف تیانجین تایگر رفت. این بازی درنهایت با نتیجه یک – یک به پایان رسید. لوکادیا در این دیدار ۹۰ دقیقه بازی کرد و نمره قابل قبول ۷.۶ را کسب کرد.

جالب آن که شنیدیم گلزنی لوکادیا در اولین بازی خود در چین سوژه بازیکنان پرسپولیس شده است.

یحیی گل محمدی نیز هنوز حسرت از دست دادن مهاجمی را می‌خورد که می‌توانست امروز صدرنشین جدول گلزنان باشد و تیمش را هم صدرنشین کند اما…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *