بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعلام رای کمیته وضعیت ؛ چهار تیم نقره داغ شدند!

تراکتور ، سایپا ، ذوب آهن و مس رفسنجان بدلیل شکایت های مطرح شده جریمه شدند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۹

باشگاه های تراکتور تبریز ، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان و همچنین سایپا بدلیل شکایت های مطرح شده با جریمه از سوی کمیته وضعیت مواجه شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باشگاه های تراکتور تبریز ، مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان و همچنین سایپا بدلیل شکایت های مطرح شده با جریمه از سوی کمیته وضعیت مواجه شدند. با توجه به شکایت بهروز عزتی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت 495 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 791 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت ابوالفضل پورشیخ از باشگاه تراکتور تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 373 میلیون و 300 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ هشت میلیون و 137 هزار و 940 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان چهار میلیارد و 194 میلیون و 700 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت امیر شبانی چشمه خسروی از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ دو میلیارد و 28 میلیون و 454 هزار و 805 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 44 میلیون و 220 هزار و 314 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 171 میلیون و 545 هزار و 195 ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت سعید کریمی از باشگاه مس رفسنجان این باشگاه به پرداخت مبلغ 740 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون و 132 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *