بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره بلژیکی منچسترسیتی به تقابل با بایرن

کوین دی‌بروینه : کار سختی در مونیخ خواهیم داشت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۹:۵۱

کوین دی‌بروینه هافبک منچسترسیتی، تاکید کرد که تیمش در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ کار سختی در پیش دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کوین دی‌بروینه هافبک منچسترسیتی، تاکید کرد که تیمش در بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ کار سختی در پیش دارد.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی بعد از بالا بردن شانس قهرمانی خود در لیگ برتر روز چهارشنبه باید دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را مقابل بایرن مونیخ برگزار کند. این تیم در حالی در ورزشگاه آلیانز آرنا به میدان می رود که بازی رفت را با سه گل در اتحاد به سود خود به پایان رسانده است. کوین دی‌بروینه با وجود این برتری معتقد است که تیمش کار سختی در آلمان دارد.

او در مورد تقابل برگشت مقابل بایرن مونیخ گفت:

هنوز راه درازی در پیش است. نصف کار مانده و در این 90 دقیقه امکان رخ دادن اتفاقات زیادی وجود دارد. شما در مورد نتایج دیوانه کننده خیلی شنیده اید و بنابراین ما باید بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم.

هافبک بلژیکی سیتی معتقد است که بازی با بایرن به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست:

فکر نمی کنم که بتوانیم بازی برگشت را پیش بینی کنیم. ما فقط باید به دنبال فوتبالی باشیم که باید انجامش دهیم. می دانیم که کار سختی خواهیم داشت چرا که آنها کیفیت بالایی دارند. در چنین شرایطی ترجیح می دهیم که سه گل جلو باشیم تا برعکس!

دی بروینه که در بازگشت به میادین پس از پایان مصدومیت پاس گل دوم تیمش مقابل لستر را به ارلینگ هالند داد، با ستایش این بازیکن گفت:

بدیهی است که او واقعا بازیکن فرصت طلب و تیزی است که حرکاتی عالی دارد و ضرباتش به توپ بسیار خوب است. جایگیری و زمان بندی او حرف ندارد. شرایط هالند در سیتی متفاوت با سالزبورگ و دورتموند است ولی اگر کمی صبور باشید، شانس خود را خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *