بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جنجالی ساکت الهامی به حواشی فینال جام حذفی + سند

ساکت الهامی : من به مهدی رحمتی گفتم ما در رختكن هم نشود كنار زمين لخت مى شويم ما آمدیم برای بردن

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵


ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی به حواشی پیش از شروع بازی با تیم آلومینیوم واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساکت الهامی که در دیدار امروز برابر آلومینیوم به دلیل محرومیت روی نیمکت نساجی حضور نداشت، پس از قهرمانی  نساجی در جام حذفی اظهار داشت:

بازی بسیار سختی بود. الحق و الانصاف در نیمه اول تیم آلومینیوم خیلی بهتر از ما بازی کرد. باید واقع بینانه نگاه کنیم؛ اگر آلومینیوم شانس می‌آورد به گل هم می‌رسید. باید واقعیت‌ها را گفت.

كادرفنى ما نشان دادند كه چقدر توانمند بودند و به همه خسته نباشید و تبریک می گویم.

ساکت الهامی در ادامه گفت :

ما در بازی قبل مقابل مس میزبان بودیم و همان رختکن انتخاب شده بود. در بازی با استقلال هم ما اینجا بودیم. در این بازی هم بچه های ما زودتر از آنها آمدند و آنجا رفتند. اصلا خبر نداشتیم. در راه که داشتیم می آمدیم و وسایل هایمان در رختکن بود و لباس ها آویزان، آنها گفتند که ما میهمانیم و باید اینجا باشیم. میزبان قاعدتا خودش تعیین کننده رختکن است. وقتی ما را میزبان کردند پس حق داریم رختکن را انتخاب کنیم.

او ادامه داد:

اگر می دانستیم روی رختکن حساسیت دارند به خدا کاری نمی کردیم. مهدی رحمتی با من دست داد و گفت که ما مال این رختکنیم. بعد من گفتم که اگر قرار باشد ما برویم و سر زمین هم لخت شویم و یک جای دیگر هم گفتم که نمی توانم بگویم (دستشویی) بازهم بازی را می بریم. یک دفعه این ها شلوغ کردند و من گفتم که بچه ها برویم. بعد از آن دیگر هیچ اتفاقی را ندیدم و نمی دانم. هنوز حتی پسر کوچکم را ندیده ام.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *