بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری ستاره نساجی از حرکت جنجالی تیم آلومینیوم در فینال جام حذفی + سند

اکبر صادقی ، بازیکن نساجی : از طرف تیم آلومینیوم متأسفانه آمدند با حرکات زشت و با لگد در رختکن ما را می‌کوبیدند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۹:۳۰


اکبر صادقی بازیکن تیم نساجی توضیحاتی را در خصوص حواشی به وجود آمده پیش از شروع فینال جام حذفی ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اکبر صادقی پس از قهرمانی نساجی  در جام حذفی اظهار داشت:

خدا را شکر بعد از قهرمانی با نفت تهران این دومین قهرمانی من بود. خدا را شاکر هستیم جواب زحمات‌مان را گرفتیم. واقعاً فصل خیلی سختی بود. برای جام حذفی برنامه‌ریزی کرده بودیم. تمرینات خوبی انجام دادیم از همه هواداران تشکر می‌کنم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسیم که این همه راه را آمدند.

وی افزود:

بعد از چند سال دوری واقعا کنارشان بازی کردن لذت داشت. امیدوارم در ادامه راه بتوانیم موفق باشیم و برای سال‌های بعد برنامه‌ریزی کنیم. فکر می‌کنم این تازه شروع کار نساجی است همه باید دست به دست بدهیم و مسئولان پای کار بیایند. نباید رضا حدادیان (مالک نساجی) را تنها بگذارند. او یک تنه زحمت می‌کشد اگر مسئولین هم پای کار بیایند این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

اکبر صادقی در مورد حواشی قبل از بازی گفت:

فکر نمی‌کنم حواشی خاصی بود. یک بازی بود که آنها راه انداختند آمدند در رختکن ما را محکم کوبیدند. در رختکن ما لباس‌ها چیده شده بود. متأسفانه آمدند با حرکات زشت و با لگد در رختکن ما را می‌کوبیدند. ما هم وسایل را جمع کردیم و این طرف آمدیم. فکر می‌کنم کار آنها بدتر باشد آن حرکات زشتی که انجام دادند. چیز خاصی نبود رختکن را عوض کردیم و این طرف آمدیم. همه چیز در زمین بازی مشخص شد و خدا را شکر توانستیم به قهرمانی برسیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *