بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام نیازمند و اعتراض دوباره نسبت به لیزر ؛ چرا برخورد نمی کنید؟

پیام نیازمند : به گمانم بخاطر لیزر چشمانم دو نمره آستیگمات شد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱:۴۵

پیام نیازمند در مصاحبه بعد از بازی با مس رفسنجان مدعی شد به دلیل لیزرهای بی اندازه چشمانش دو نمره آستیگمات شده است و باید با این رفتارها بطور جدی برخورد صورت گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپاهان با کسب پیروزی 2-0 مقابل مس رفسنجان شمار امتیازات خود را با استقلال در صدر برابر کرد تا رقابت قهرمانی در هفته های پایانی بین استقلال، سپاهان و پرسپولیس به داغ ترین شکل دنبال شود. پیام نیازمند معتقد است که تیمش باید بدون توجه به نتایج رقبا هر چهار بازی بعدی خود را پیروز شود.

او در پایان بازی با مس با تشکر از هواداران تیمش گفت:

“می دانستیم بازی خیلی سنگینی داریم. در مسیر قهرمانی استرس و فشار بیشتر شده است اما خدا را شکر خوب از پس بازی برآمدیم. به بچه های تیم خدا قوت می گویم. دم همه تماشاگرانمان هم گرم که چنین جوی را درست کردند. چنین جوی را طی سال های اخیر به ندرت دیده بودیم و همین باعث شد تا کار ما راحت تر و برای حریف سخت تر شود. توقع داریم که حمایت از این تیم بیشتر شود و ما هم پله پله پیش می رویم.”

دروازه بان سپاهان در مورد رقابت هیجان انگیز قهرمانی در هفته های پایانی افزود:

“تمرکز من روی بازی های خودمان است. البته همه ما این گونه هستیم. رقابت طبیعی است ولی ما چهار فینال داریم که باید هر چهار تا را ببریم.”

نیازمند در رابطه با اظهار نظر اخیر علیرضا حقیقی در مورد بد جا افتادن کلین شیت و تبدیل آن به معیار سنجنش دروازه بان ها در فوتبال ایران گفت:

“مصاحبه ایشان فقط به گوشم رسیده و نمی دانم دقیقا چه چیزی گفته اند. تا حدودی موافقم که وقتی تیم کلین شیت می کند تا حدودی به کار تیمی مربوط است. همان موقع هم که رکورد 940 دقیقه را زدم نیز بارها گفتم که کلین شیت نتیجه زحمت دسته جمعی تیم است و یک نفر و دو نفر در آن دخیل نیستند. هر موقع سازمان دهی دفاعی خوب باشد تیم کلین شیت می کند. دروازه بان نقش مهمی دارد ولی سازمان دهی تیمی است که کمک می کند.

نیازمند در مورد لیرزهای متعددی که در طول بازی به چشمش انداخته می شد تاکید کرد:

“چون چشمم دیگر عادت کرده به خاطر همین اعتراض نکردم. به قدری لیزر انداخته اند که اگر در آن صحنه هم نمی انداختند می گفتم آقای داور بازی را نگه دارید ببینیم لیزراندازها کجا رفتند؟ لحظه ای که ما برای گرم کردن وارد زمین شدیم یکسری هوادار وارد زمین شد و کارمان متوقف شد و بعد از شروع بازی 30-40 نور سبز به سمت ما می آمد. نمی دانم آن همه لیزر از کجا آمده بود. فکر کنم چشمانم دو نمره آستیگمات شد! این چیزها خیلی ابتدایی است و باید جلوی آن گرفته شود. فکر می کنم که در کشورهای اروپایی به راحتی افراد متخلف شناسایی و با آنها برخورد می شود. در کشور ما هم باید با این کار برخورد شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *