بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره سابق منچستر و آرسنال با دروازه خالی قهر است! + عکس

فرصت سوزی عجیب دنی ولبک در برابر دروازه چلسی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۲:۲۱

دنی ولبک می‌توانست 9 دقیقه زودتر، برایتون را به گل دوم برساند ولی ضربه او به شکلی باورنکردنی، از بالای دروازه خالی چلسی به بیرون رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دنی ولبک به طرز عجیبی فرصت فوق‌العاده برابر دروازه خالی چلسی را به آسمان زد.

به گزارش پارس فوتبال، دنی ولبک می‌توانست 9 دقیقه زودتر، برایتون را به گل دوم برساند ولی ضربه او به شکلی باورنکردنی، از بالای دروازه خالی چلسی به بیرون رفت تا بهت و حیرت، نصیب مرغ‌های دریایی و خود ولبک شود.

ستاره سابق منچستر یونایتد و آرسنال که در دقیقه 39 مسابقه به جای ایوان فرگوسن به زمین مسابقه آمد، تنها 3 دقیقه بعد گل تساوی برایتون را به ثمر رساند و البته در دقیقه 60 نیز فرصت بریس را داشت که از دست داد.

فرصت سوزی عجیب دنی ولبک در برابر دروازه چلسی

روی اشتباه مهلک ریس جیمز در سمت راست خط دفاعی چلسی و البته سماجت خولیو انکیسو، دیگر بازیکن تعویضی برایتون در نیمه نخست، او توانست از سد جیمز و چالوبا گذشته و از زاویه بسته صاحب موقعیت شود.

این بازیکن اهل پاراگوئه از زاویه بسته شانسش را برای گلزنی امتحان کرد که شوت او با برخورد به تیرک، برابر دنی ولبک قرار گرفت و در شرایطی که او دروازه خالی را مقابل خود داشت، ضربه پای چپش را به آسمان زد تا این موقعیت فوق‌العاده به راحتی از دست برود.

فرصت سوزی عجیب دنی ولبک در برابر دروازه چلسی

ولبک که باور نداشت این فرصت استثنایی را از دست داده، خنده تلخی بر لب داشت. البته تیم او 9 دقیقه بعد توسط خولیو انکیسو به گل دوم رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *