بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تاریک ترین لحظه شکست چلسی در برنابئو (عکس)

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۹

تیم فوتبال چلسی روز کابوس واری را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پشت سر گذاشت و مقابل رئال مادرید شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی روز کابوس واری را در برنابئو پشت سر گذاشت و مقابل رئال شکست خورد.

به گزارش پارس فوتبال، هر چقدر هم که پول داشته باشند، باز هم خیلی آن را هدر می‌دهند. این یکی از انتقادات متعدد علیه چلسی است. برای اولین بار در 30 سال اخیر، آنها در چهار بازی متوالی در همه رقابت‌ها گلی به ثمر نرسانده اند دفاع‌شان هم بسیار آشفته است.

ویدئویی که یکی از طرفداران آبی‌ها در توییتر به اشتراک گذاشته شد، هواداران را بهت زده کرد. دقیقه 74 بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. یادآور می‌شویم که چلسی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 2 بر صفر مغلوب رئال مادرید شد، در حالی که می‌توانست کار را با نتیجه بدتری هم واگذار کند.

بیایید به دقیقه 74 برگردیم، دقیقه ای که مارکو آسنسیو با کمک وینیسیوس جونیور گل دوم رئال مادرید را به ثمر رساند. کرنر برای رئال گرفته شد و بعد از آن گل به ثمر رسید، مشخص است که خط دفاعی میهمان کاملا گیج شده است. ریس جیمز پشتش به بازی است و وسلی فوفانا که به جای یارگیری با ستاره‌های رئال در محوطه جریمه در حال صحبت با دروازه بان چلسی و خواندن یادداشتی است که از طریق مربی به دست او رسیده است.

کوکوریا حرکت کرد و فوفانا که توپ از پاهایش می‌گذرد، انگار دارد یادداشتی که از مربی به دست او رسیده را می خواند. یکی از هواداران چلسی که با دیدن آن ویدیو عصبانی شد، نوشت: چیزهای کوچک تفاوت ایجاد می کنند.”
یکی دیگر از هواداران نوشت:

شما می‌توانید چنین دفاعی را از یک تیم بچه مدرسه ای انتظار داشته باشید.

چلسی

این در حالی است که وسلی فوفانا با مبلغ 80 میلیون یورو از لستر به چلسی پیوست و‌ همین رئال مادرید هم به دنبال جذب ریس جیمز است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *