بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عملکرد سردار آزمون زیر ذره بین باشگاه مطرح اروپایی + سند

تمجید باشگاه بایرلورکوزن از سردار آزمون : چهار گل و یک پاس گل

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۳


صفحه باشگاه بایرلورکوزن با انتشار ویدیویی به تمجید از عملکرد سردار آزمون پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صفحه باشگاه بایرلورکوزن با انتشار ویدیویی به تمجید از عملکرد سردار آزمون پرداخت.

صفحه این باشگاه نوشت:

سردار آزمون و چهار گل در پنج بازی

گفتنی است که شب گذشته نیز بایر لورکوزن با درخشش سردار آزمون مهاجم ایرانی اش از شکست در لیگ اروپا فرار کرد.

پس از چند نتیجه درخشان در بوندسلیگا، نوبت به لیگ اروپا رسید تا شاگردان ژابی آلونسو در این رقابت نیز پیشرفت خود را به نمایش بگذارند اما آن‌ها دیشب با یک حریف سرسخت روبه‌رو شدند.

شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌های لیگ اروپا یعنی سن‌ژیل بلژیک دیشب در بای آره‌نا میهمان لورکوزن بود. این تیم سرسخت حتی از لورکوزن پیش افتاد اما در نهایت گل فلورین ویرتز باعث شد که کار به تساوی کشیده شود.

همچون چند بازی قبلی سردار آزمون نیز کار را از روی نیمکت آغاز کرد تا مثلث موسی دیابی، امین عدلی و فلورین ویرتز مثلث خط حمله تیم ژابی آلونسو را تشکیل بدهند.

در این بازی امین عدلی و موسی دیابی عملکرد ناامید کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و همین موضوع باعث شد که ژابی آلونسو برای فرار از شکست ستاره ایرانی خود را به زمین بفرستد.

سردار آزمون که در فرم بسیار فوق‌العاده ‌ای به سر می‌برد یک بار دیگر توانست آمادگی خود را به رخ بکشد و زمینه‌ساز گل تساوی بخش لورکوزن باشد. سردار که با هوش بالای خود در پشت مدافعان تیم سن ژیل جای گیری کرده بود با یک کنترل بسیار حرفه‌ای و بعد پاسی دقیق ویرتز را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک شوت مهارنشدنی دروازه حریف را باز کرد.

سردار در ادامه بازی نیز یکی، دو موقعیت برای خود و هم‌تیمی‌هایش ایجاد کرد اما بدشانس بود که نتوانست در این بازی گلزنی کند. حالا دیگر می‌توان گفت که مهاجم ایرانی به یک مهره مهم و کلیدی برای لورکوزن تبدیل شده و آمار او در شش بازی قبلی این تیم نیز گواه همین مسئله است؛

چهار گل و یک پاس گل.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *