بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش‌ها به برد رئال: یک پا در نیمه نهایی! + عکس

واکنش روزنامه های اسپانیایی به پیروزی ارزشمند رئال مادرید برابر چلسی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۲

روزنامه‌های اسپانیایی به پیروزی رئال مادرید برابر چلسی در رقابت‌‎های لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه‌های اسپانیایی به پیروزی رئال مادرید برابر چلسی در رقابت‌‎های لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان چلسی بود و با نتیجه 0-2 برابر این تیم پیروز شد.

این برد باعث می‌شود که شاگردان کارلو آنچلوتی با خیالی آسوده‌تر راهی دیدار برگشت در ورزشگاه استمفوردبریج شوند و بار دیگر فرصت حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را داشته باشند.

روزنامه مارکا با انتشار تصویری از خوشحالی پس از گل کریم بنزما در کنار وینیسیوس از تیتر «نتیجه خوب» استفاده کرد و رئال را شانس اصلی صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان دانست.

رئال مادرید

روزنامه آ.اس هم با استفاده از عکسی مشابه از این دو ستاره رئال، پیروزی 0-2 این تیم را «قدمی بزرگ» به سوی نیمه نهایی دانست و دو گل به ثمر رسیده توسط بنزما و مارکو آسنسیو را تحسین کرد.

رئال مادرید

از سوی دیگر، روزنامه موندو دیپورتیوو که به باشگاه بارسلونا نزدیک‎‌تر است ترجیح داد که تیتر اولش را به شرایط نه چندان خوب آنسو فاتی اختصاص بدهد و تنها با انتشار تصویری از آسنسیو نوشت:

یک پای رئال در نیمه نهایی.

روزنامه اسپورت، دیگر روزنامه کاتالان، هم سبک مشابهی را در پیش گرفت و تیتر اولش را به بازگشت احتمالی لیونل مسی به بارسا و حضورش در ترکیب ژاوی اختصاص داد. آنها با انتشار تصویری از اخراج بن چیلول با تیتر «رئال توانست از سد چلسی عبور کند» به پیروزی شاگردان کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان اشاره کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *