بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره پرتغالی مثل همیشه جلوی رئال مادرید مغلوب شد! + عکس

ژائو فلیکس تاکنون 7 بازی مقابل رئال مادرید انجام داده اما هرگز تاثیرگذار ظاهر نشده است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۳

ژائو فلیکس ستاره پرتغالی چلسی تاکنون 7 بار جلوی رئال مادرید بازی کرده است اما نتوانسته گلی بزند یا حتی پاس گل ارسال کند و شب گذشته در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز هم جلوی کهکشانی ها مغلوب شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی شب گذشته در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان رئال مادرید بود و با دو گل برابر این تیم شکست خورد. فلیکس که پیش از این تجربه رویارویی با رئال مادرید با پیراهن اتلتیکو مادرید را داشت، این بار با پیراهن آبی رنگ چلسی قدم به این ورزشگاه گذاشت و امیدوار بود که بتواند به یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در این بازی تبدیل شود.

این بازیکن پرتغالی که به صورت قرضی به آبی‌های لندن پیوسته است، شب گذشته در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و فرصت خوبی را هم در دقیقه دوم بازی از روی یک ضدحمله و پاس درخشان انگولو کانته به دست آورد اما در نهایت با ادر میلیتائو روبرو شد.

او پس از آن هم بارها سعی کرد که به وظیفه‌اش عمل و برای باز کردن دروازه تیبو کورتوا تلاش کند و حتی در دقایق پایانی نیمه اول هم شوت خوبی را از آستانه محوطه جریمه زد که توسط دنی کارواخال دفع شد. فلیکس حتی به تلاش برای بازی بین خطوط روی آورد اما خط دفاعی رئال مادرید به خوبی در تمامی نقاط زمین او را پوشش داد. میلیتائو یکی از بازیکنانی بود که اجازه نزدیک شدن به دروازه رئال را به او نداد و گل کریم بنزما باعث شد که او کم کم از جریان بازی محو شود.

کارت قرمزی که بن چیلول به خاطر خطا روی رودریگو به دست آورد باعث شد که برنامه‌های فرانک لمپارد تغییر کند و این بازیکن را در دقیقه 65 از زمین بیرون بکشد تا ماموریت این ستاره پرتغالی بار دیگر نیمه تمام به پایان برسد. به این ترتیب، این بازیکن تا به حال هفت بازی برابر رئال انجام داده اما هرگز موفق نشده گلی برابر این تیم به ثمر برساند یا پاس گلی ارسال کند. او همچنین هرگز طعم پیروزی را برابر این تیم نچشیده و دو تساوی و پنج شکست برابر رئال دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *