بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کابوس یونایتد: غیبت رشفورد در مقطع حساس فصل

غیبت قطعی مارکوس رشفورد در دیدارهای آینده منچستریونایتد به دلیل مصدومیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۱

منچستریونایتد اعلام کرد که مارکوس رشفورد ستاره این تیم، در چند بازی آینده قادر به همراهی آن‌ها نخواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد اعلام کرد که مارکوس رشفورد ستاره این تیم، در چند بازی آینده قادر به همراهی آن‌ها نخواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال، مارکوس رشفورد در جریان پیروزی 0-2 یونایتد برابر اورتون مصدوم شد و در حالی که نمی‌توانست به درستی راه برود لنگان لنگان از زمین بازی بیرون رفت.

او حتی روی نیمکت تیمش هم حضور پیدا نکرد و مستقیما به سمت تونل و رختکن رفت تا اقدامات درمانی بلافاصله روی پایش شروع شود و همین موضوع باعث نگرانی بسیاری از هواداران این تیم شد.

در طول این چند روز آزمایش‌های بسیاری روی پای این بازیکن از سوی کادر پزشکی شیاطین سرخ انجام شد و حالا باشگاه یونایتد با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده که رشفورد بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر سویا را به دلیل مصدومیت از ناحیه ماهیچه به طور قطعی از دست خواهد داد.

یونایتد هیچ بازه زمانی مشخصی برای بازگشت این مهاجم انگلیسی به زمین ارائه نکرده و صرفا تاکید کرده که او چند بازی قادر به همراهی این تیم نخواهد بود که خبر بسیار بدی برای اریک تن‌هاخ است.

این مربی هلندی پس از بازی برابر اورتون هم با اشاره به مصدومیت این بازیکن تیمش به شدت از برنامه‌ریزی فشرده لیگ برتر انتقاد کرده و مدعی شده بود که فاصله کم بازی‌ها باعث شده که بازیکنان فرصت استراحت نداشته باشند و به همین دلیل دچار مصدومیت شوند.

رشفورد در حالی در حساس‌ترین مقطع فصل برای یونایتد حساس شده است که آن‌ها پنجشنبه در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا میزبان سویا هستند و هفته آینده بازی برگشت را در اسپانیا برگزار خواهند کرد.

آن‌ها در این میان نیز باید روز یکشنبه به مصاف ناتینگهام فارست بروند. هفته بعد در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ویمبلی برابر برایتون به میدان می‌روند و روز پنجشنبه 27 آوریل هم در زمین تاتنهام برابر این تیم قرار خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *