بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای عجیب مدیرعامل استقلال ؛ دیگر 5 میلیارد را پس نمی دهم!

علی فتح الله زاده : توافق شده بود و به همین دلیل 5 میلیارد را برنمی‌گردانم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱:۰۷

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال پس از بیانیه مجدد سازمان خصوصی سازی در فوتبال برتر به صراحت اعلام کرد که 5 میلیارد را طبق توافق برنمی‌گرداند و منتظر دستور مقامات قضایی می ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از بیانیه شماره دو سازمان خصوصی سازی در خصوص وضعیت باشگاه استقلال که در آن به صراحت از توافق فتح الله زاده، مدیرعامل این باشگاه، با سازمان خصوصی سازی در مورد پرداخت مبلغ پنج میلیارد تومانی مورد اختلاف در وجه باشگاه استقلال خبر داده بود، علی فتح الله زاده دقایقی قبل روی خط برنامه فوتبال برتر آمد.

فتح الله زاده در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال، مدعی شد به خاطر اینکه سازمان خصوصی سازی توافق را علنی کرده، دیگر نسبت به آن پایبند نخواهد بود. به طور دقیق‌تر، بعد از اینکه میثاقی متن تعهد فتح الله زاده نزد سازمان خصوصی سازی را روی آنتن خواند، فتح الله زاده ابتدا توضیحاتی در خصوص چرایی بروز این مسئله ارائه کرد که در ادامه مجری دوباره از او پرسید: “آیا تا انتهای فروردین پنج میلیارد را برمی گردانید؟”

پس از این سوال فتح الله زاده به صراحت گفت:

“نه دیگر برنمی‌گردانم چون توافق کرده بودیم این اتفاق بیفتد و ما برویم انجام بدهیم ولی وقتی بیانیه آمد، این‌ها به تعهدشان عمل نکردند. دوستان ما را بفرستند قوه قضاییه، مقام قضایی هر تکلیفی که کرد انجام می‌دهیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *