بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

داور فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

احمد الکاف داور دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین الهلال و اوراواردز

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۳

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، احمد الکاف دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را سوت می زند. این دیدار بین الهلال و اوراواردز برگزار می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، احمد الکاف دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را سوت می زند.سوت فینال لیگ قهرمانان در دست داور پرحاشیه عمانی

به گزارش پارس فوتبال، دیدار حساس فینال لیگ قهرمانان اروپا میان الهلال و اوراوا ردز ژاپن، در تاریخ های نهم و شانزدهم اردیبهشت برگزار می شود. مسابقه رفت به میزبان عربستان برگزار می شود و بازی برگشت نیز در ژاپن خواهد بود.

روزنامه الریاضیة به نقل از منابع خود نوشته است که احمد الکاف، داور عمانی قرار است این مسابقه حساس در دور رفت را سوت بزند. هموطنان الکاف یعنی ابوبکر العمری و راشد عادل به او در امر قضاوت کمک خواهند کرد.

این برای هفتمین بار است که احمد الکاف یک دیدار الهلال را در لیگ قهرمانان آسیا سوت می زند. جنجالی ترین قضاوت او به بازی با پرسپولیس و در مرحله نیمه نهایی سال 2017 برمیگردد که این داور مرتکب اشتباه بزرگی شد و خطای پشت محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد.

این داور همچنین دیدارهای الهلال برابر السد در مرحله یک چهارم نهایی سال 2015 و نیمه نهایی سال 2019 را سوت زده است. از دیگر قضاوت های او برای مدافع عنوان قهرمانی به جدال برابر العین در مرحله گروهی سال 2018، دیدار با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی سال 2019 و بازی با استقلال تاجیکستان در مرحله گروهی 2022 می توان اشاره کرد.

الهلال پس از پیروزی 7 بر صفر برابر الدحیل راهی مسابقه پایانی شد و اوراوا رد نیز با حساب سه بر یک از سد چونبوک موتورز گذشت. نکته جالب اینکه الهلال و اوراوا رد پیش از این نیز در فینال های 2017 و 2019 به مصاف هم رفته بودند که سهم هر تیم یک قهرمانی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *