بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت استقلال و پرسپولیس در آسیا

مهدی تاج: حضور استقلال در آسیا با نگرانی جدی همراه است و پرسپولیس هم یک پرونده باز دارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۵

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور استقلال در آسیا با نگرانی جدی همراه است و پرسپولیس هم یک پرونده باز دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حضور استقلال در آسیا با نگرانی جدی همراه است و پرسپولیس هم یک پرونده باز دارد.

به گزارش پارس فوتبال، در روزهای اخیر بحث بر سر حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2024 یکی از حواشی مهم فوتبال ایران بوده است. استقلالی‌ها نتوانستند بدهی استراماچونی و برخی دیگر از طلبکاران خارجی و داخلی خود را تا مهلت تعیین‌شده کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کنند و تقریبا حذف آنها از لیگ قهرمانان قطعی است.

درباره پرسپولیس هم هنوز چیزی قطعی نیست؛ سرخ‌پوشان اگرچه بسیاری از مدارک را بارگذاری کرده‌اند اما حواشی زیادی درباره مسئله مالکیتی آنها و البته یک پرونده باز بدهی وجود دارد.

در این شرایط امروز مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، به اظهارنظر در این خصوص پرداخته است. تاج در مورد شرایط حضور باشگاه‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلاتی که همگان می‌دانند دو تیم پرطرفدار کشورمان از حضور در آسیا منع شدند. کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به‌دلیل پیشگیری از آن اتفاق هشدارهای لازم را در گذشته به مدیران هر دو باشگاه داده بود و از طریق مسئولان مربوطه در فدراسیون نیز جلسات موثری برگزار شده بود.

او ادامه داد:

همان‌طور که در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفتم، متاسفانه باشگاه استقلال به هنگام بارگذاری مدارک برای حضور در آسیا بدهی قطعی از سوی فیفا داشته که این مسئله همراه با نگرانی‌های جدی است.

وی افزود:

باشگاه پرسپولیس شرایط بهتری دارد و تمامی مراحل صدور مجوز حرفه‌ای را طی کرده است. با این حال این باشگاه نیز یک پرونده بدهی باقی‌مانده دارد که در صورت حل نشدنش ممکن است مشکلاتی برای این باشگاه به وجود بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *