بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خط و نشان ستاره جنجالی آبی ها برای پرسپولیس + سند

تیتو اوکلو ، بازیکن سودانی پیکان : بازی با پرسپولیس سخت است و من سعی می کنم که گل بزنم تا بتوانم استعداد های خودم را نشان دهم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۲:۰۰


تیتو اوکلو بازیکن سودانی ، در تمرینات پیکان پیش از تقابل با پرسپولیس حضور دارد تا در کنار شاگردان مجتبی حسینی برای این مسابقه آماده شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیکان به صورت رسمی با عقد قراردادی یک سال و نیمه از تیتو اوکلو به عنوان مهاجم جدید این تیم رونمایی کرد.

تیتو اوکلو که برای برگزاری مسابقات انتخاب جام جهانی به تیم ملی سودان جنوبی ملحق شده بود اکنون در تمرینات پیکان پیش از تقابل با پرسپولیس حضور دارد و او در این باره گفت :

برای من باعث افتخار است که در ایران و باشگاه پیکان هستم ایران از نظر فوتبال کشور خوبی است و در رنک خوبی در فوتبال قرار دارد.

پیکان تیم خوبی است و آمدم تا استعدادهای خودم را نشان دهم ، من شناخت خوبی از باشگاه پیکان نداشتم چون در ابتدا به تیم شهرخودرو رفتم و در آنجا شرایط برای من خوب پیش نرفت و به من گفتند که نمی توانیم با بازیکن خارجی قرارداد ببندیم و من به اینجا آمدم تا به باشگاه پیکان کمک کنم و گل های زیادی بزنم.

بازی با پرسپولیس سخت است و من سعی می کنم که گل بزنم تا بتوانم استعداد های خودم را نشان دهم و تیمی که بازیکنانش کنارهم خوب بازی می کنند خوب هم نتیجه می گیرند.

تیتو اوکلو که در کشور خود سابقه خوانندگی دارد پیش از این نتوانسته بود تست پزشکی تیم شهرخودرو را با موفقیت پشت سر بگذارد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *