بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طعنه مورینیو: کاسانو را در رئال با کاپشنش می‌شناسند!

ژوزه مورینیو : کاسانو را در مادرید به خاطر کاپشنش به یاد می‌آورند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۳

ژوزه مورینیو سرمربی رم، پاسخ جالبی به انتقادهایی که آنتونیو کاسانو از او مطرح کرده بود داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو سرمربی رم، پاسخ جالبی به انتقادهایی که آنتونیو کاسانو از او مطرح کرده بود داد.

به گزارش پارس فوتبال، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ ایتالیا برابر تورینو قرار گرفت و با نتیجه 0-1 پیروز شد و به جایگاه سوم جدول رده‌بندی رفت تا مورینیو فرصت خوبی برای پاسخ دادن به کاسانو داشته باشد.

این بازیکن سابق ایتالیا در طی چند روز گذشته انتقادهایی از سبک بازی و رفتار سرمربی رم کرده بود که ظاهرا به مذاق او خوش نیامده است.

او مدعی شده بود که اگر رئال مادرید به دنبال مربی است نباید با مورینیو تماس بگیرد چون او اهمیتی برای فوتبال قائل نیست، دوست ندارد کار کند و حتی نمی‌داند که چطور باید ارتباط برقرار کند یا صحبت کند و نباید گول رفتارهایش را خورد.

ژوزه مورینیو هم پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

همه آزاد هستند که افراد محبوب خودشان را داشته باشند یا حتی انتقاد کنند. اما وقتی بحث افرادی مانند آنتونیو کاسانو مطرح می‌شود، شرایط متفاوت است. او فقط تفریح می‌کرد و بقیه با جدیت تلاش می‌کردند. کاسانو برای رم، اینتر و رئال مادرید بازی کرد. او را در مادرید به خاطر کاپشنش به یاد می‌آورند. در رم بدون این که بازی کند قهرمان سوپر جام شد و در اینتر هیچ جامی را به دست نیاورد.

از سوی دیگر شما به خوبی با دستاوردهای من در اینتر، رم و رئال مادرید آشنا هستید. او با من مشکل دارد اما من کاری با او ندارم. فقط یک حرف برایش دارم. مراقب باش، آنتونیو. تو 40 ساله هستی و من 60 ساله هستم. گاهی پذیرفتن واقعیت دشوار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *