بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله عجیب رئیس یوفا به مسی در حمایت از امباپه

الکساندر چفرین : مسی باید به دیبو مارتینز تذکر می‌داد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۱:۲۴

الکساندر چفرین رفتارهای دیبو مارتینز در فینال جام جهانی و سپس در جشن قهرمانی آرژانتین را زیر سوال برد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الکساندر چفرین رفتارهای دیبو مارتینز در فینال جام جهانی و سپس در جشن قهرمانی آرژانتین را زیر سوال برد و گفت مسی باید به او در مورد تمسخر امباپه تذکر می‌داد.

به گزارش پارس فوتبال، حضور مارتینز در دروازه تیم ملی آرژانتین نقش مهمی در قهرمانی این تیم در جام جهانی 2022 قطر داشت. یکی از نقاط قوت این دروازه‌بان، مهار پنالتی‌های تیم حریف در این رقابت‌ها بود که به برگ برنده آرژانتین در قطر تبدیل شد و آنها توانستند با تکیه بر همین ویژگی در نهایت در دیدار فینال برابر فرانسه هم به پیروزی برسند.

اما این بازیکن به دلیل حرکات خاصی که در هر بازی و خصوصا در ضربات پنالتی و پس از قهرمانی آرژانتین به نمایش گذاشت، با انتقادهای شدیدی از سوی بسیاری از کارشناسان، بازیکنان سابق و فعلی و فوتبال‌دوستان روبرو شد. همچنین مسخره کردن امباپه در جشن قهرمانی آرژانتین و نیز حرکت عجیب او پس از دریافت جایزه دستکش طلایی، مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

الکساندر چفرین، رئیس یوفا، نیز رفتار دیبو را زیر سوال برد و گفت:

حرکت او پس از دریافت دستکش طلایی چندش‌آور بود. در فینال جام جهانی جای آن حرکت نبود. قهرمان جهان شده بودی و باید بزرگی‌ات را نشان می‌دادی. مارتینز می‌تواند یک گلر کامل باشد، ولی انسان خوبی نیست.

چفرین در مورد تمسخر امباپه از سوی دیبو گفت:

انتظار داشتم مسی به او تذکر بدهد. مسی با امباپه هم‌تیمی است و می‌دانست وقتی به پی اس جی برگردد، باید با امباپه مواجه شود. مسخره کردن امباپه غیرقابل‌درک بود و حرکات مارتینز، چه در ضربات پنالتی و سپس در جشن قهرمانی، ابتدایی و دور از شأن بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *