بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ دلبری جانشین لوکادیا برای هواداران پرسپولیس + سند

لئاندرو پریرا : بابت اولین گلم برای پرسپولیس خیلی خوشحالم

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۸:۳۰


لئاندرو پریرا بعد از سپری‌کردن دقایق طولانی در کنار زمین و گرم‌کردن کنار امید عالیشاه، سرانجام زمانی که شوت مهدی عبدی به کرنر رفت، وارد زمین شد و جای او را گرفت. پریرا 12 دقیقه فرصت داشت تا طلسم گلزنی خود را نابود کند و اتفاقا این بار زمان بسیار کمی می‌خواست تا شایستگی خود را به معرض نمایش بگذارد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لئاندرو پریرا بعد از سپری‌کردن دقایق طولانی در کنار زمین و گرم‌کردن کنار امید عالیشاه، سرانجام زمانی که شوت مهدی عبدی به کرنر رفت، وارد زمین شد و جای او را گرفت. پریرا 12 دقیقه فرصت داشت تا طلسم گلزنی خود را نابود کند و اتفاقا این بار زمان بسیار کمی می‌خواست تا شایستگی خود را به معرض نمایش بگذارد.

در این صحنه وحید امیری توپ را به مهدی ترابی داد و در حالی که شاید همه منتظر یک ارسال بلند بودند، ترابی توپ را عقب آورد و پاس خود را به لئاندرو داد که بعد از کنترل با پای راست، شوت خود را به سمت چپ دروازه ایمان صادقی زد و در حالی که توپ به تیرک دروازه برخورد کرده بود، با خوش‌شانسی او در جایی فرود آمد که فرهاد مروجی، کمک داور اول آن را گل بگیرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *