بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تعریف و تمجید ستاره سابق رئال از کریم بنزما ؛ او پادشاه است!

مسوت اوزیل : کریم بنزما بهترین بازیکن شماره 9 نسل ماست

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۷

مسوت اوزیل پس از برد پرگل رئال مادرید مقابل بارسلونا و هت‌تریک کریم بنزما با انتشار یک توییت به تعریف و تمجید از این بازیکن پرداخت و مدعی شد او پادشاه و برترین شماره 9 دنیاست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیروزی پر گل شب گذشته رئال مادرید مقابل بارسلونا در نوکمپ و درخشش بنزما در ترکیب این تیم واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

این ستاره فرانسوی موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند و نقش مهمی را در صعود رئال به دیدار فینال رقابت‌های جام حذفی اسپانیا ایفا کند.

او در حالی موفق شد که طلسم 60 ساله هت تریک بازیکنان رئال مادرید برابر بارسا در ورزشگاه نوکمپ را بکشند و نامش را در تاریخ این دیدارها جاودانه کند که در ابتدای هفته جاری هم در رقابت‌های لالیگا برابر وایادولید سه گل زده بود.

درخشش بنزما باعث شد که بسیاری از چهره‌های شناخته شده دنیای فوتبال و کابران شبکه‌های اجتماعی مشغول تحسین و تمجید از او شوند که یکی از آنها اوزیل بود.

این ستاره سابق رئال مادرید که هرگز عشق و علاقه‌اش به این باشگاه را پنهان نکرده است با انتشار توییتی در توصیف بنزما نوشت:

«او پادشاه است. پسرم بنزی! بهترین بازیکن شماره 9 نسل ما.»

گری لینه‌کر هم که پیش از این سابقه هت تریک در ال‌کلاسیکو با پیراهن بارسا را داشت به این اتفاق واکنش نشان داد و خطاب به بنزما نوشت:

«به این باشگاه خوش آمدی!»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *