بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پای مجلس هم به ماجرای استقلال باز شد!

پیرو جنجال های مدیریتی باشگاه استقلال ، نمایندگان مجلس برای حل این مشکلات ورود کردند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۵

پیرو گسترده تر شدن موضوعات مربوط به مشکلات مالی باشگاه استقلال ابعاد این موضوع باعث شد پای نمایندگان مجلس هم برای پایان یافتن جنجال های مدیریتی باشگاه استقلال باز شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حضور رئیس سازمان خصوصی سازی و دو عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال (فتح‌الله‌زاده و مظلومی) در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، همچنین پرداختن شبکه های مختلف صدا و سیما به موضوع اختلافات مالی موجود در باشگاه استقلال باعث شد تا نمایندگان ملت نیز به این موضوع حساس شوند.

گرچه پیش از فرارسیدن سال ۱۴۰۲ نیز خبری در همین حوزه از سازمان بازرسی کل کشور توجه اهالی ورزش، به ویژه طرفداران را به خود جلب کرده بود. این که دادستانی کل کشور اعضای هیئت مدیره استقلال را در ارتباط با مصوبه های مربوط به ماه های پیش از آن احضار کرده و خواستار ادای توضیح درباره دلیل تصویب برخی از مصوبات شان شده بود.

در این مدت مشکلات دیگری نیز از سوی قربان زاده – رئیس سازمان خصوصی سازی – علیه مدیرعامل و برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح و رسانه ای شد تا نمایندگان مجلس نیز به سهم خودشان این موضوع را در فراکسیون ورزش مجلس پیگیری شوند.

اخبار رسیده از حول و حوش باشگاه استقلال حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد مدیران فعلی همزمان با درگیری های روزمره در باشگاه برای پاسخگویی به هواداران، مسئولان سازمان بازرسی کل کشور، مواجهه با اعضای سازمان خصوصی سازی و مشکلاتی از این دست، حالا باید در تاریخی که به زودی اعلام می شود به مجلس بروند و توضیحاتی را هم برای نمایندگان مردم ادعا کنند.

ناگفته نماند؛ باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت به موقع بدهی طلبکارانش، فعلاً از حضور در دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده است. هرچند که رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده این مجموعه ظرف دو هفته آینده فرصت دارد تا مشکلاتش را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *