بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پدیده بایرن مونیخ علت اصلی حذف از جام حذفی + عکس

هند بد موقع موسیالا و تقدیم پنالتی به فرایبورگ

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۳
بایرن مونیخ ؛ هند بد موقع موسیالا و تقدیم پنالتی به فرایبورگ

دست جمال موسیالا در بدترین زمان ممکن، یک خطای پنالتی را به فرایبورگ تقدیم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توماس توخل خیلی زود نخستین جام ممکن را از دست داد. سرمربی بایرن مونیخ در آستانه دیدار حساس برابر منچسترسیتی، از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت و حالا باید ابتدا یک بار دیگر به مصاف فرایبورگ برود و سپس در اتحاد به شاگردان گواردیولا روبرو شود.

دیدار مرحله یک چهارم نهایی دی‌اف‌بی پوکال به کام بایرن نبود. علی رغم برتری تیم توخل در طول بازی و مالکیت یک طرفه توپ و میدان، اما این فرایبورگ بود که در آلیانز دست به کار بزرگی زد و باوارایی ها را از دور مسابقات کنار زد.

این بازی در شرایطی که با تساوی یک – یک رو به پایان بود، با اشتباه جمال موسیالا سرنوشتش تغییر کرد. نیوکلاس هوفلر که تک گل فرایبورگ را به ثمر رسانده بود، در دقیقه 90+3 صاحب موقعیت شد که شوت او به دستان باز جمال موسیالا برخورد کرد و هارم اوسمرس داور مسابقه نیز به نشانه خطای پنالتی در سوت خود دمید.

موسیالا 20 ساله که در این فصل 15 گل زده و 12 بار نیز پاس گل داده است، در بدترین زمان ممکن دچار این اشتباه شد تا لوکاس هولر پشت این توپ ایستاده و ضربه پنالتی خود را به طاق دروازه زومر چسباند.

توخل که امیدوار بود با بایرن مونیخ سه گانه کسب کند، حالا اولین جام را از دست رفته می بیند و باید چند روز دیگر نیز در اروپا پارک استادیوم به مصاف همین فرایبورگ برود و لغزش در آن بازی، می تواند باعث از دست رفتن صدر جدول بوندس لیگا شود.

باوارایی ها پس از آن نیز باید با سیتی روبرو شوند و این شکست تلخ و کنار رفتن از جام حذفی، ممکن است باعث شود که نتایج بایرن تحت تأثیر قرار گیرد.

بایرن مونیخ ؛ هند بد موقع موسیالا و تقدیم پنالتی به فرایبورگ بایرن مونیخ ؛ هند بد موقع موسیالا و تقدیم پنالتی به فرایبورگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *