بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صبر آبی پوشان تمام شد ؛ آقای سرمربی دو بازی فرصت دارد! + عکس

روزنامه اکیپ : گالتیه دو بازی دیگر فرصت دارد تا از هدایت پاری سن ژرمن برکنار نشود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۵

روزنامه اکیپ فرانسه خبر داد که باشگاه پاری سن ژرمن دو بازی دیگر به کریستوف گالتیه فرصت داده است و درصورت عدم رضایت ، او از هدایت پی اس جی برکنار خواهدشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گالتیه تابستان سال گذشته به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو انتخاب شد و هدایت پاری سن ژرمن را با تمامی ستارگان بزرگ و نامدارش در اختیار گرفت. درحالیکه بسیاری در ابتدای فصل به موفقیت او در پارک دو پرنس امیدوار بودند، این مربی 56 ساله نتوانست انتظارات را برآورده کند و حذف از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک هشتم با دو شکست در بازی رفت و برگشت برابر بایرن مونیخ باعث شد که کار برای او سخت شود.

این تیم با وجود داشتن ستاره‌هایی چون لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه حتی در رقابت‌های لیگ فرانسه هم نمایش مقتدرانه هر فصل را نداشته و شکست این هفته برابر لیون باعث شد که آنها با آمار فاجعه بار هشت شکست در 18 بازی از ابتدای سال که آخرین بار در سال 2001 در این تیم به ثبت رسیده بود برابری کنند.

در حالی که بعضی از خبرنگاران از اعتماد مدیران پی اس جی به گالتیه خبر داده بودند اما حالا روزنامه اکیپ مدعی شده که صبر این باشگاه به سر آمده و آنها به این مربی فرانسوی هشدار داده‌اند که اگر در دو بازی پیش رو شرایط را تغییر ندهد و نتایج مدنظر را کسب نکند، از هدایت این تیم برکنار خواهد شد. پاری سن ژرمن روز شنبه باید در خانه نیس به مصاف این تیم برود و پس از آن هم در 15 آوریل برابر لانس قرار خواهد گرفت که هر دو بازی از حساسیت خاصی برای آنها برخوردار است. این مربی پیش از این گفته بود که برنامه‌هایش برای فصل 24-2023 را به لوئیس کامپوس و ناصر الخلیفی تحویل داده و با آنها در این باره صحبت کرده اما حالا شرایط به یک باره برای او کاملا تغییر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *