بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مانچینی این ستاره را از تیم ملی ایتالیا کنار گذاشت !

مانچینی : بحث حضور بالوتلی در تیم ملی ایتالیا تمام شده است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۲
مانچینی : بحث حضور بالوتلی در تیم ملی ایتالیا تمام شده است

روبرتو مانچینی تاکید کرد ماریو بالوتلی دیگر جزو گزینه‌های او در خط حمله نیست و به همین خاطر به اردوی تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت نخواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از فوتبال ایتالیا، کمبود مهاجم در دوران آسیب‌دیدگی چیرو ایموبیله باعث شد تا مانچینی برای پیداکردن مهاجم راهی آرژانتین شود و متئو رتگی ایتالیایی‌تبار را از تایگره آرژانتین به اردوی تیم ملی این کشور دعوت کند.

دعوت از این بازیکن باعث به پا شدن انتقادهای زیادی از مانچینی در رسانه‌های ایتالیایی شد. روبرتو مانچینی علیرغم شکست در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی همچنان سرمربی ایتالیاست و امیدوار است این تیم را به یورو ۲۰۲۴ ببرد و از عنوان قهرمانی خود در دوره قبلی دفاع کند.

ماریو بالوتلی که ۱۴ گل در ۳۶ بازی ملی به ثمر رسانده است، عقیده دارد می‌توانست در تیم ملی کشورش به کار گرفته شود و در اردوی ایتالیا حضور داشته باشد. بالوتلی در حال حاضر برای تیم اف‌سی‌سیون سوئیس بازی می‌کند و در ۱۵ بازی سوپرلیگ پنج بار موفق به گلزنی شده است. این مهاجم مرکزی با مانچینی در اینتر و منچسترسیتی کار کرد و درگیری‌هایی بین این دو در هر دو تیم وجود داشت. مانچینی سپس بالوتلی را برای بازی در تیم ملی ایتالیا به اردو فراخواند و سال ۲۰۱۸ در سه بازی ملی مقابل عربستان سعودی، فرانسه و لهستان به او میدان داد.

مانچو در پاسخ به این سوال که چرا ماریو بالوتلی دیگر به تیم ملی ایتالیا دعوت نشده است، گفت:

بحث حضور بالوتلی در تیم ملی ایتالیا تمام شده است و او دیگر گزینه من نیست.

متئو رتگی، مهاجم ۲۳ ساله آرژانتینی‌تبار، سال گذشته با تایگره بهترین گلزن لیگ آرژانتین بود. مانچینی درباره او گفت:

سال‌ها پیش می‌گفتند برای بازی در تیم ملی باید در ایتالیا به دنیا بیایی اما دنیا تغییر کرده است و همه تیم‌های ملی بازیکنانی دارند که تابعیت کشورهای دیگر را دارند.

انتظار می‌رود ایتالیا از گروه C مقدماتی همراه با انگلیس صعود کند. با این حال اوکراین ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی برای لاجوردی‌پوشان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *