بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم بعدی گونزالو ایگواین مشخص شد

پیوستن گونزالو ایگواین به تیم کانی اسپورتس در حضور سایر بازنشستگان دنیای فوتبال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۵

گونزالو ایگواین که به‌تازگی از فوتبال بازنشسته شده، قصد دارد در لیگ فوتبال ابداعی جرارد پیکه و برای کانی اسپورتس به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گونزالو ایگواین که به‌تازگی از فوتبال بازنشسته شده، قصد دارد در لیگ فوتبال ابداعی جرارد پیکه و برای کانی اسپورتس به میدان برود.

به گزارش پارس فوتبال، گونزالو ایگواین، مهاجم بزرگ آرژانتینی، چند ماه پیش در یک کنفرانس خبری و درحالی‌که نمی‌توانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد، از بازنشستگی خود خبر داد. ایگواین در دوران فوتبالش برای تیم‌هایی چون ریورپلاته، رئال مادرید، ناپولی، یوونتوس، میلان، چلسی و اینترمیامی به میدان رفت و توانست نزدیک به 300 گل به ثمر برساند و فاتح 14 جام نیز شد.

او که از فوتبال بازنشست شده، با اعلام سرخیو آگوئرو قرار است در کینگزلیگ و برای تیم کانی اسپورتس به میدان برود؛ تیمی که آگوئرو ریاستش را برعهده دارد. آگوئرو که در کانال توئیچ خود صحبت می‌کرد، گفت که با ایگواین به توافق رسیده تا برای کانی اسپورتس در کینگزلیگ به میدان برود. او البته گفت هنوز تاریخ اولین بازی ایگواین مشخص نیست.

به این ترتیب ایگواین به جمع دیگر ستاره‌های بازنشسته فوتبال مثل ایکر کاسیاس، رونالدینیو و فابیان اوریانا می‌پیوندد که در کینگزلیگ به میدان می‌روند. لیگی که ابداعی جرارد پیکه و ایبای یانوس است و در همین مدت اندک توانسته علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *