بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله کان به ماتئوس: بعد فوتبالت کاری جز انتقاد نداری!

اولیور کان: او پس از پایان دوران فوتبالش به یک منتقد صرف برای فوتبال آلمان تبدیل شده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۵

اولیور کان مدیر بایرن مونیخ، به شدت از اظهارات لوتار ماتئوس علیه خودش عصبانی و ناراحت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اولیور کان مدیر بایرن مونیخ، به شدت از اظهارات لوتار ماتئوس علیه خودش عصبانی و ناراحت است.

به گزارش پارس فوتبال، درگیری لفظی کان و ماتئوس پیش از بازی بایرن مونیخ و دورتموند که با اولین پیروزی توماس توخل روی نیمکت تیم جدیدش همراه شد جنجال بسیاری را به پا کرد.

این دو نفر پیش از شروع این بازی روی آنتن زنده بر سر تصمیم این باشگاه برای قطع همکاری با یولیان ناگلزمان بحث کردند و ماتئوس انتقادهای تندی را از رفتارهای مدیران بایرن در این زمینه مطرح کرد که به نظر می‌رسد به هیچ وجه به مذاق کان خوش نیامده است.

اولیور کان مدیر بایرن در گفت‌وگو با بیلد درباره اظهارات این هم‌تیمی سابقش گفت:

حسن صالح حمیدزیچ و من تمام حقیقت را درباره همه‌چیز در این روند مطرح کردیم. من نمی‌دانم لوتار چه می‌گوید، چه می‌شنود یا چه احساسی دارد. او پس از پایان دوران فوتبالش به یک منتقد صرف برای فوتبال آلمان تبدیل شده است.

او حالا در حال انجام همین کارها در شبکه‌های تلویزیونی است. با این حال، حد و حدودی هست که هرگز نباید از آنها عبور کرد. او حالا ما را به نادیده گرفتن شعار این باشگاه متهم کرده است. من تا همین امروز واقعا نمی‌دانم که منظور او از مطرح کردن چنین صحبت‌هایی چه بوده است.

وقتی از او انتقاد کنید می‌فهمید که خودش هرگز حاضر نیست چنین اظهاراتی را تحمل کند. لوتار همین بوده و هرگز تغییر نخواهد کرد. حسن و من همیشه حقیقت را گفته‌ایم. این اتهامات از سوی لوتار هم تغییری در این ماجرا نخواهد داد. خبرهایی بدون خواست ما فاش شد و از این بابت ناراحت هستیم، اما کاری از دستمان برنمی‌آید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *