بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به بهانه 100 گله شدن لیونل مسی در عرصه ملی ؛ مروری بر جادوی نابغه تکرار نشدنی + فیم

مروری بر همه گل های لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۹


لیونل مسی، با هت‌ تریک در دیدار دوستانه آرژانتین مقابل کوراسائو از رکورد 100 گل ملی عبور کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین که در رقابت‌های جام‌جهانی اخیر به قهرمانی رسید، با هت تریک در مقابل تیم کوراسائو از مرز 100 گل ملی عبور کرد.

در این دیدار دوستانه که در استادیوم «Unico Madre de Ciudades» شهر سانتیاگو دل استرو برگزار شد، آرژانتین با نتیجه 7 بر صفر کوراسائو را شکست داد.

مسی در دقایق 20، 33 و 37 ، نیکلاس گونزالس در دقیقه 23، انزو فرناندز در دقیقه 35، آنخل دی ماریا در دقیقه 78 و گونزالو مونتیل در دقیقه 87 گل‌های آرژانتین را به ثمر رساندند.

ستاره آراژنتینی پس از این دیدار تعداد گل‌های ملی خود را به 102 گل رساند و پس از کریستیانو رونالدو پرتغالی (122) و علی دایی ایرانی (109) سومین بازیکنی شد که از مرز 100 گل ملی عبور کرده است.

مسی همچنین نخستین بازیکن صد گله‌ای شد که همراه با تیم ملی خود به قهرمانی جام جهانی دست یافته است. وی همچنین در بازی هفته گذشته آرژانتین در برابر پرو با ثبت یک گل در دقیقه 89 در مجموع هشتصدمین گل خود را در رقابت‌های ملی و باشگاهی به ثبت رساند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *