بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دفاع قاطعانه آلگری از شرایط بحرانی یوونتوس

مکس آلگری : با همه مشکلات یک فصل عالی خواهیم داشت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۰:۵۶
بدون تصویر
خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مکس آلگری سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی تیمش با هلاس ورونا گفت یوونتوس در جام حذفی و لیگ اروپا شانس قهرمانی داشته و در سری آ هم با وجود کسر امتیاز می‌تواند به رتبه‌های بالا برسد.

به گزارش پارس فوتبال، یوونتوس که پیش از وقفه رقابت‌های باشگاهی برای برگزاری فیفادی ماه مارس در دربی ایتالیا موفق شد اینتر را شکست دهد فردا در بازگشت مسابقات سری آ با روحیه بالا به مصاف هلاس ورونا می‌رود.

یوونتوس ماه دشواری در پیش دارد و علاوه بر سری آ چند دیدار حساس در جام حذفی ایتالیا و در لیگ اروپا انجام خواهد داد.

مکس آلگری، سرمربی یووه، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه گفت تیمش فرصت خوبی در اختیار دارد تا فصل را با موفقیت به پایان برساند. او با اشاره به کسر امتیاز از تیمش به دلیل رسوایی مالی مدیران یوونتوس گفت یووه نه تنها در جام حذفی و لیگ اروپا شانس قهرمانی دارد حتی می‌تواند در سری آ هم به رتبه‌های بالای جدول برسد.

اولین بازی بعد از وقفه فیفادی

امیدوارم خوب شروع کنیم. بعد از وقفه‌ها در لیگ خوب بازی کردن همیشه دشوار است. در این بازی‌ها باید همه خیلی تمرکز داشته باشند.

وضعیت کیه‌زا و دیگر مصدومان یوونتوس

کیه‌زا در لیست ما برای این بازی حضور ندارد. او هنوز مشکل دارد. امروز خیلی خوب کار کرد و امیدواریم به بازی روز سه‌شنبه برسد. ولاهوویچ برگشته و حالش خوب است. میلیک بهتر است. وضعیت کین هم تغییر نکرده. در اختیار داشتن همه آن‌ها برایم خیلی مهم است چون می‌توانم از گزینه‌های مختلف استفاده کنم. ما در آوریل 9 بازی داریم و به این خاطر است که هر چه بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشم به نفع تیم است.

آخرین شرایط پل پوگبا

در حال حاضر نمی‌توانم بگویم که او از چه زمانی در اختیار تیم خواهد بود. پل در حال تلاش است ولی در حال حاضر صحبت کردن درباره تاریخ بازگشت او دشوار است. مشکل او برطرف شده و حالا باید تمرین‌ها ادامه پیدا کند تا ببینیم زانوی او چه واکنشی دارد.

یوونتوس از شور لازم برای بازی‌های پرفشار آتی برخوردار است؟

با بچه‌ها صحبت کردم و تمرین امروز صبح باعث شد حس خوبی از تیم داشته باشم. ماه آوریل فرصتی است تا خودمان را حسابی بالا بکشیم و به فینال جام حذفی برسیم و در لیگ اروپا هم همچنان راه درازی در پیش داریم. در سری آ هنوز این شانس را داریم که خودمان را به رتبه‌های بالاتر برسانیم با وجود همه امتیازاتی که از ما کسر شد. در ماه آوریل باید حداکثر پیروزی‌ها را به دست بیاوریم تا با قدرت وارد ماه مه بشویم. در حال ورود به دوران پایان فصل می‌شویم که هم دشوار است و هم زیبا. تیم باید با اشتیاق وارد این دوره بشود.

بازی با هلاس ورونا

باید در هر بازی به همان بازی فکر کنیم. فردا جدال ما با ورونا است. می‌‌‌دانم ورزشگاه خانگی‌مان پر از تماشاچی خواهد شد و در بازی بعدی با اینتر هم همین اتفاق خواهد افتاد. در بازی با اسپورتینگ هم اطمینان دارم که هواداران با تمام قوا پشت تیم خواهند بود. فعلا باید به فکر ورونا باشیم و بعد از پیروزی در این بازی به اینتر فکر خواهیم کرد.

هواداران یوونتوس

رابطه من و تیم با هواداران؟ خیلی مهم است. هواداران بخشی از دی‌ان‌ای یوونتوس هستند. هواداران روی ساق‌ها و مغز بازیکنان تاثیر می‌گذارند و شخصیتی تیمی ما به آن‌ها وابسته است. یک تیم موفق باید به عشق هوادارانش بازی کند و پیروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *