بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخرین وضعیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

استقلال در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان آسیا

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۳
استقلال

استقلال نتوانست بدهی‌های خارجی و داخلی خود را پرداخت کند و احتمالاً از آسیا حذف خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه‌ها پیش در نامه ای به همه فدراسیون‌های ملی درخواست کرد، به باشگاه‌های خود بگویند بدهی‌های مالی چه داخلی و چه خارجی را تا 30 مارس که امروز است، پرداخت کنند، در غیر اینصورت مجوز حرفه ای آنها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تایید نخواهد شد.

فیفا تا پایان فروردین برای پرداخت بدهی استراماچونی به استقلال فرصت داده است و اعلام داشته اگر این کار را انجام ندهد یک پنجره را در گام نخست از دست خواهد داد. اما در این پرونده موضوع کسب مجوز حرفه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا است که امروز را آخرین فرصت برای همه تیم‌ها به منظور تسویه بدهی تعیین کرده بود.

مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن اینطور توضیح داد: « باشگاه استقلال از راهکارهای قانونی استفاده می‌کند تا شانس این را داشته باشد در روزهای آینده مطالبات را پرداخت کند، ضمن اینکه مدیرعامل باشگاه باشگاه هم نامه ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است، توضیح داده که پرونده استراماچونی در حال رسیدگی برای پرداخت مطالبات او است، باتوجه به اینکه اواخر اسفندماه و تعطیلی بوده اگر امکان داشته باشه فرصت جدیدی را از کنفدراسیون فوتبال آسیا بگیرند جهت پرداخت مطالبات استراماچونی، این‌توضیح‌ کوتاهی بود که باید می‌دادم.»

جالب است بدانید پرونده‌های بارگذاری شده در سایت مجوز حرفه ای از سوی یک شرکت آلمانی بررسی می‌شود و بعید است فرصت تعیین شده برای پرداخت بدهی را تمدید کند و به نظر می‌رسد استقلال در سال جدید هم شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داشت. به خوبی می‌دانیم آلمان در جهان به نظم و انضباط و دیسپلین کاری مشهور است و بعید است استقلال شانسی برای حضور دوباره در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

این موضوعی بود که رئیس سازمان خصوصی سازی ماه‌ها قبل هشدار داده بود. قربان زاده در برنامه فوتبال برتر گفته بود، استقلال اگر تا 10 فروردین پول استراماچونی را ندهد از آسیا حذف خواهد شد. او مدعی شد باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی از آنها پول گرفت اما این پول در جای دیگری هزینه شد!

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *