بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به یحیی گل محمدی

امیرحسین اصلانیان : پرسپولیس چاره‌ ای جز پیروزی مقابل مس رفسنجان ندارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۴
امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس گفت : بازیکنان پرسپولیس باید به ۳ امتیاز بازی مقابل مس فکر کند و هرطور شده پیروز از این دیدار بیرون بیاید چون چاره‌ ای غیر از این ندارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

تیم‌ها از تعطیلات بازگشته‌ اند، برخی تیم‌ها نیز بازیکنان ملی‌پوش داشتند و در اردوی تیم ملی حضور داشتند بر همین اساس می‌توانند به تیم‌های خود در مسابقات این هفته کمک کنند. پرسپولیس مهره و بازیکنان بیشتری در اردوی تیم ملی داشت و از شرایط روحی و روانی بهتری برخوردار است، پس می‌تواند به بهترین شکل از این نفرات در تیم خود استفاد کند.

وی افزود:

مس رفسنجان در هفته‌های اخیر تیم بسیار آماده و سرحالی بوده و نتایج خوبی گرفته است. اگر پرسپولیس می‌ خواهد تا آخرین لحظه برای قهرمانی رقابت تنگاتنگی داشته باشد و از کورس قهرمانی با تیم‌های سپاهان و استقلال عقب نماند باید به ۳ امتیاز بازی مقابل مس فکر کند و هرطور شده پیروز از این دیدار بیرون بیاید چون چاره‌ای غیر از این ندارد. اگر پرسپولیس این بازی را از دست بدهد در ادامه رقابت‌ها تا پایان فصل جبران امتیازات از دست رفته بسیار سخت و مشکل خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد:

قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شرایطی برای تیم ملی به وجود آمده بود که دو دستگی در تیم وجود داشت. کی‌روش سرمربی تیم ملی شد تا تیم فوتبال ایران را در جام جهانی هدایت کند، اما در یک بازه زمانی مسائلی پیش آمد و روی بازیکنان فشار شدیدی بود و آنها نمی‌توانستند ۱۰۰ درصد خودشان باشند بر همین اساس توقعی هم نبود که در جام جهانی نتیجه بگیریم.

اصلانیان در ادامه تاکید کرد:

در بازی هم که مقابل ولز به پیروزی رسیدیم، خیلی نتیجه ‌فوق‌العاده‌ای برای تیم ملی بود و باید هر ۳ بازی را می‌باختیم. در بین مربیان ایرانی، قلعه‌نویی بهترین گزینه بود که به عنوان سرمربی انتخاب شد چون او تجربه کافی برای این کار را دارد، اما برای پیاده کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد.

وی افزود:

در حال حاضر فوتبال ایران در آسیا از ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا و عربستان عقب‌تر است. اینکه فکر کنیم که تیم ملی بتواند قهرمان شود و حتی به فینال برود دور از ذهن و دسترس است و شانسی نداریم. بیشتر بازیکنان نسل فعلی تیم ملی که بالای ۳۰ سال سن دارند، در پایان راه هستند و برای موفقیت نیاز به پوست‌اندازی است. اما اگر تیم ملی فوتبال ایران کوتاه مدت را در نظر بگیرد و بخواهد این تورنمنت از دست ندهد، باید با همین بازیکنان به جام ملت‌های آسیا برود.

اصلانیان در پایان خاطرنشان کرد:

تنها کار خوبی که قلعه‌نویی انجام داد این بود که از بازیکنان لیگ در تیم ملی بیشتر استفاده کرد. شهریار مغانلو به نظر من باید فیکس باشد چون واقعا در لیگ خوب کار کرده است. باید در بازی‌های بعدی بازیکنان خیلی بیشتر هماهنگ شوند و منتظر بمانیم که در جام ملت‌ها چه نتایجی به دست خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *