بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به دیدار مقابل مس رفسنجان

بهزاد داداش زاده : مهمترین چیز برای پرسپولییس داشتن انسجام تیمی مقابل مس رفسنجان می باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۹:۵۷
بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس گفت : مهمترین چیز برای تیم یحیی گل محمدی داشتن انسجام تیمی، حمله همه جانبه به دروازه مس کرمان و از کار انداختن کمربند میانی حریف است، ما با اجرای این سه تاکتیک می‌توانیم مس را شکست بدهیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهزاد داداش زاده پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار هفته بیست و چهارم پرسپولیس در خانه مس رفسنجان اظهار داشت:

گرچه پرسپولیس در آخرین بازی خود مقابل سپاهان تن به شکست داد اما این را باید به حساب حاشیه‌های بیرون از زمین برای این تیم گذاشت.

وی در توضیح این موضوع افزود:

پرسپولیس امسال از نظر فنی تیم خوبی بود اما متاسفانه حاشیه‌ها از بیرون نمی پرسپولیس نتایج مورد نظرش را بگیرد و به همین خاطر الان با صدر جدول ۴ امتیاز فاصله دارد که این مسئله قطعاً در هفته‌های آینده برطرف می شود. به شرط آنکه پرسپولیس از حاشیه پرهیز کند.

بازیکن سال های دور پرسپولیس اضافه کرد:

شرایط بالای جدول بین تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال به گونه ای است که دیگر جای هیچ اشتباهی وجود ندارد و پرسپولیس حق ندارد حتی یک امتیاز هم از دست بدهد. قطعاً رقبای پرسپولیس هم به دنبال سه امتیاز هفته بیست و چهارم هستند اما ما باید کار خودمان را بکنیم و فقط روی پیروزی تمرکز کنیم.

داداش زاده درباره حریف هفته۲۴ پرسپولیس گفت:

مس رفسنجان یک تیم کاملا قابل احترام و فنی است. یک تیم خوب که توانسته خودش را تا رده پنجم جدول بالا بکشد. آنها در بازی رفت با یک گل به ما باختند و آن هم از روی نقطه پنالتی بود. گل لوکادیا را فراموش نمی کنیم که چقدر به ما و هواداران پرسپولیس چسبیده اما قطعاً آنها می خواهند در خانه شان این شکست را تلافی کنند.

وی تاکید کرد:

مهمترین چیز برای تیم یحیی گل محمدی داشتن انسجام تیمی، حمله همه جانبه به دروازه مس کرمان و از کار انداختن کمربند میانی حریف است. ما با اجرای این سه تاکتیک می‌توانیم تیم مس را در خانه خودش شکست بدهیم.

وی همچنین درباره شرایط کلی تیم پرسپولیس تا اینجای فصل گفت:

پرسپولیس ثابت کرده تیم کاملا قابل احترام و بزرگی است که هم نفرات خوبی دارد و هم هر زمان بخواهد می‌تواند هر حریفی را شکست بدهد. ما هنوز شکست چهار گله تیم سپاهان در خانه خودش در جام حذفی را فراموش نکرده ایم. این پرسپولیس همان پرسپولیس است و قطعاً می تواند هر کاری که بخواهد انجام بدهد.

داداش زاده در پایان تاکید کرد:

من مطمئنم تیم سپاهان مقابل صنعت نفت و استقلال مقابل ذوب آهن امتیاز از دست می دهند. تیمی که همیشه بعد از تعطیلات خوب به میدان برمی گردد پرسپولیس است. این بهترین فرصت است تا هم از استقلال جلو بزنیم و هم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. هنوز هفته‌های زیادی تا پایان فصل‌های باقی مانده و ما می توانیم راحت قهرمان شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *