بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره پرسپولیس برای امیر قلعه نویی + عکس

حمید درخشان : برای انتقاد از امیر قلعه‌ نویی عجله نداریم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۷
حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : انتقاداتی که به تیم ملی صورت گرفته، خیلی زود است و نباید عجله کرد، چرا به این زودی می‌خواهیم معایب را نمایان کنیم؟ همه این مشکلات و عیب‌ها باید با گذر زمان رفع شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره برد ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل کنیا، به نکته های زیر اشاره کرد که در ادامه می خوانید.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت :

معمولا بازی‌های تدارکاتی یکسری نقایص، معایب و نقاط قوت دارند. معتقدم بازی با کنیا برای تیم ملی ایران خوب بود چرا که تیم توانست کارهای تاکتیکی خود را مرور کرده و آن را پیاده کند. این صحبت از نظر من است و باید مربی تجزیه و تحلیل کند که چه مقدار موفق شده به اهدافش در این بازی برسد. کنیا از نظر فیزیکی توانمند بود و برای همین ایران از لحاظ فیزیکی یک مقدار گرفتار شد. طبیعت فوتبال آفریقا قدرت بدنی است و با همین قدرت بدنی موفق شده در دنیا مطرح شود. در این رقابت متوجه شدیم که باید از نظر بدنی تیم را تقویت کنیم تا در درگیری‌های تک به تک موفق باشیم. در بازی‌های تدارکاتی قلعه‌نویی می‌تواند تاکتیک خود را مرور کند تا در نهایت به اهدافش برسد و موفق شود.

وی ادامه داد :

تغییر سبک برای تیم ملی فوتبال ایران خیلی سخت نیست. باید دید قلعه‌نویی برای تغییر سبک بازی ایران چه برنامه‌هایی دارد و چگونه آنها پیاده می‌شوند؟ باید برای تغییر سبک به تیم ملی زمان داد و نمی توان در عرض یک یا دو هفته سبک را تغییر داد. زمانی نیاز است تا تغییر سبک صورت گیرد. نباید بازی‌های تدارکاتی ایران با تیم‌های درجه دو یا سه باشد چرا که این موضوع برای تیم ملی بد است. باید بازی‌های تدارکاتی ایران در سطح بسیار بالایی باشد تا عیب تیم را پیدا کنیم. اگر تیم ملی با رقبای معمولی بازی کند توفیقی برای ما نیست چرا که نه می‌توان نقاط قوت را یافت و نه نقاط ضعف را. برد و باخت بازی تدارکاتی مهم نیست و باید ملاک این باشد که با یک تیم قوی‌تر بازی کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس افزود :

ایران باید با تیم‌های بزرگ بازی کند تا نقاط ضعف و قوت به خوبی نمایان شوند. پس از بازی با تیم‌های قدرتمند می‌توان تازه به جام ملت‌های آسیا فکر کرد. در جام ملت‌ها تیم‌های بسیار خوبی در مسابقات ظاهر می‌شوند. به شما می‌گویم نگاهی به بازی تدارکاتی تیم‌های آسیایی حاضر در جام ملت‌ها بیندازید؛ همین که رقبای ایران با تیم‌های بزرگ بازی‌ می‌کنند یک فاکتور بزرگ برای آنهاست. انتقاداتی که به تیم ملی صورت گرفته، خیلی زود است و نباید عجله کرد. چرا به این زودی می‌خواهیم معایب را نمایان کنیم؟ همه این مشکلات و عیب‌ها باید با گذر زمان رفع شوند.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره تیم ملی صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *