بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار جدی ساپینتو به مدیران استقلال + عکس

ریکاردو ساپینتو : اگر بخواهم می‌ توانم الان قراردادم را لغو کنم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۷
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال درباره این تیم صحبت کرد

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال گفت : در صورت فسخ قرارداد باشگاه باید کل مطالباتم را پرداخت کند، من تا آخر کنار بازیکنانم و با این هواداران فوق‌العاده پیش می‌روم و خیلی سخت می‌جنگیم تا دو قهرمانی به دست بیاوریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اظهار داشت:

چند روزی لیگ متوقف شد و قبل از آن ما در شرایطی فوق‌العاده بودیم. امیدوارم بتوانیم همان روال را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش ظرف 9 روز اخیر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند، تصریح کرد:

با وجود مشکلاتی که کنار تیم وجود دارد و شما هم از آن اطلاع دارید، همه متمرکز هستند و خیلی خوب تمرین کردند. ما یک آرزو داریم و آنهم این است که سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره امید هواداران این تیم به قهرمانی، با وجود مشکلات آبی‌ها بیان کرد:

من کاملاً متمرکز و حرفه‌ای هستم. با اینکه مشکل بزرگی داریم، شغل من این است که صد درصدِ وجودم را برای کارم بگذارم و هر روز بهترین عملکرد خودم را ارائه می‌کنم. ما مشکلات مالی هم داریم و من چهار ماه است که حقوقم را دریافت نکرده‌ام. با این حال هر روز تمام تلاشم را می‌کنم.

«اگر بخواهم، می‌توانم الان قراردادم را لغو کنم.»، ساپینتو ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد:

در این صورت باشگاه باید کل مطالباتم را پرداخت کند. من تا آخر کنار بازیکنانم و با این هواداران فوق‌العاده پیش می‌روم و خیلی سخت می‌جنگیم تا دو قهرمانی به دست بیاوریم.

وی در مورد احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت:

این وضعیت، مرا ناراحت کرده است. وقتی سرمربی استقلال شدم، یکی از اهدافم این بود که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنم و برای قهرمانی در این جام بجنگیم. من با این رؤیا زندگی می‌کردم و اگر استقلال از آسیا حذف شود، یک ناامیدی برای کل تیم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا اگر آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا حذف شوند، از سمت سرمربیگری استقلال استعفا خواهد کرد یا خیر، عنوان کرد:

الان وقت این نیست که درباره «اگر» صحبت کنیم. الان تمرکزم روی این است که ذوب‌آهن را ببریم. تیم خوبی را پیش رو داریم و آنها چون فشار زیادی را تحمل نمی‌کنند، راحت بازی خواهند کرد.

ساپینتو درباره دیدار با پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت:

الان زمان صحبت کردن درباره این مسئله نیست. اکنون باید کاملاً روی بازی بسیار بسیار سخت با ذوب‌آهن تمرکز کنیم و فقط سه امتیاز این مسابقه برای ما مهم است.

وی راجع به غایبان تیم استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن تصریح کرد: فردا اطلاعات نهایی را می‌دهیم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت سه بازیکن ملی‌پوش تیمش یعنی سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و محمد محبی خاطر نشان کرد:

از هر سه نفر راضی هستم و با احترام به سرمربی تیم ملی، به نظرم بازیکنان بیشتری از استقلال می‌توانستند به این تیم دعوت شوند. سه ملی‌پوش ما کیفیت بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند و عملکرد خیلی خوبی در مسابقات داشتند. امیدوارم آنها برای بازی با ذوب‌آهن صد درصد آماده باشند.

سرمربی استقلال با بیان اینکه آبی‌ها باید هنگام تصاحب توپ صبور باشند، عنوان کرد:

باید سریع و با تحرک بازی کنیم. ذوب‌آهن خیلی خوب دفاع می‌کند و ضدحمله می‌زند. ما باید توازن خودمان را نگه داریم تا بر شرایط فایق شویم. ذوب‌آهن همین‌گونه برابر سپاهان بازی کرد و شاید هدف بزرگی مانند قهرمانی نداشته باشد، اما تیم خوبی است. لیگ برتر بسیار رقابتی است و بازی راحتی نداریم، اما در شرایط بسیار خوبی هستیم و خیلی خوب بازی می‌کنیم.

ریکاردو ساپینتو درباره شانس تیم ملی ایران با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی برای قهرمانی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:

تیم ملی تنها در دو مسابقه با سرمربی جدید بازی کرده و خیلی زود است که در این مورد صحبت کنیم. برای این تیم آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم شانس خیلی خوبی برای آن پیش بیاید، چون مربی به شانس هم نیاز دارد. سرمربی تیم ملی باید حمایت همه را داشته باشد و صد درصد از او حمایت می‌کنم. امیدوارم او موفقیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

وی در مورد بازی تدافعی تیم‌ها برابر استقلال تصریح کرد:

کار خیلی سخت می‌شود، اما نمی‌توان کاری کرد. خیلی وقت است که بازیکنان من برای این موضوع آماده هستند. کار سختی است و بازی سختی پیش رو داریم، اما این کار را در تمرین انجام دادیم و باید آن را به زمین مسابقه انتقال بدهیم. اگر با همین اعتمادبه‌نفس و ذهنیت برنده پیش برویم، با این روحیه عالی می‌توانیم بازی را ببریم.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال درباره این تیم صحبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *