بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برونو فرناندز بازهم مخالف رونالدو ؛ این درگیری تمامی ندارد !

مخالفت برونو فرناندز با نظر رونالدو درباره مارتینز

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۸
پرتغال ؛ تفاوت نظر رونالدو و برونو فرناندز درباره حضور مارتینز

رابطه برونو فرناندز و کریستیانو رونالدو بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته است تا بحث درباره اختلاف نظر این دو بازیکن بیشتر از قبل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از بی ساکر، پرتغال در انتخابی یورو توانست دو برد روحیه بخش به دست بیاورد. تیم ملی فوتبال پرتغال در دومین بازی خود با هدایت روبرتو مارتینس اسپانیایی در مقدماتی جام ملت‌های اروپا به مصاف لوکزامبورگ رفت و با شش گل توانست به پیروزی دست پیدا کند.

رونالدو در دو بازی اخیر خود با پیراهن تیم ملی فوتبال پرتغال موفق به زدن چهار گل شده تا شمار گل‌های ملی خود را به عدد ۱۲۲ برساند که رکوردی در تاریخ فوتبال جهان است. او در ۳۸ سالگی نشان می‌دهد که همچنان در اوج دوران فوتبالی خود به سر می‌برد.

کریستیانو رونالدو بعد از این بازی‌ها صحبت‌های جالبی به زبان آورد که به نظر می رسد طعنه ای به فرناندو سانتوس، سرمربی قبلی این تیم باشد.

رونالدو گفت:

بازیکنان در تیم ملی پرتغال واقعا خوشحال هستند، جو واقعاً خوب است و انرژی خوب و مثبتی وجود دارد که این مهمترین چیز است. اکنون ایده های جدید و ذهنیت متفاوتی در تیم ملی پرتغال وجود دارد.

در مقابل، برونو فرناندز، بازیکن منچستریونایتد، در صحبت با “RTP۳” گفت:

هیچ شرایط تازه ای در تیم ملی پرتغال وجود ندارد. این فقط یک دوره گذار است. فضای تیم ملی همیشه خوب بوده است. هرگز شرایط تازه ای وجود نداشته است. اکنون سرمربی جدیدی داریم و باید بتوانیم ایده های او را در زمین اجرا کنیم. ما باید به ایده های او عادت کنیم.

در جام جهانی، برونو هنگام ورود به رختکن استقبال سردی از کریستانو داشت. بازیکن یونایتد آن زمان گفت که با کسی مشکلی ندارد.

پیش‌بینی می‌شد کریستیانو رونالدو پس از جام جهانی ۲۰۲۲ از بازی‌های ملی خداحافظی کند. نیمکت‌نشینی در جام جهانی قطر باعث شد رونالدو جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد و بسیاری از خداحافظی او بگویند اما این بازیکن چنین کاری نکرد و مارتینس، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال پرتغال تصمیم گرفت او را به تیم ملی دعوت کند.

این فوق ستاره پرتغالی پس از سال‌ها حضور و درخشش در فوتبال اروپا تصمیم گرفت راهی لیگ عربستان شود و پیراهن النصر را بر تن کند و در این تیم هم آمار خیره‌کننده‌ای ثبت کرده است.

تیم ملی فوتبال پرتغال با شش امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه J قرار دارد و اسلواکی هم با چهار امتیاز در رده دوم جای گرفته است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *