بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عربستانی ها مسی و راموس را هوایی کردند ؛ دو ستاره در آستانه جدایی از پی اس جی

راموس و مسی در آستانه ترک پاری سن ژرمن

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۶
پاری سن ژرمن ؛ راموس و مسی در آستانه ترک پاری سن ژرمن

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شانس کمی برای تمدید قرارداد فوق‌ستاره آرژانتینی و مدافع اسپانیایی خود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برنامه‌های باشگاه پاری سن ژرمن برای پنجره نقل‌و‌انتقالات تابستانی پیش رو به نگرانی‌های آنها در مورد تحریم‌های بیشتر از سوی یوفا به خاطر بازی جوانمردانه مالی بستگی دارد، این در حالی است که مدیران این باشگاه فرانسوی قبلاً با جریمه 60 میلیون یورویی از سوی یوفا مواجه شده بودند که پرداخت رقم زیادی از این جریمه سال گذشته به حالت تعلیق درآمد. در نتیجه تمدید قرارداد سرخیو راموس و لیونل مسی که قرارداد هر دوی آنها در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، با وجود مذاکرات باشگاه با مدیر برنامه‌های هر دو بازیکن عملی به نظر نمی‌رسد.

طبق گزارش امروز (پنجشنبه) روزنامه فرانسوی «اکیپ» چاپ پاریس؛ باشگاه پاری سن ژرمن مایل است هم مسی و هم راموس را در این تیم نگه دارد، اما نه با دستمزد فعلی. در حال حاضر مسی 35 ساله ماهیانه 3.375 میلیون یورو و راموس ماهیانه 791.600 یورو از پاری‌سن‌ژرمن دریافت می‌کنند و ایده کاهش قابل توجه دستمزد خود را هم مدنظر ندارند.

گفته می‌شود که هر دوی آنها از عربستان سعودی پیشنهاداتی دریافت کرده‌اند. باشگاه الهلال در حال مذاکره با خورخه مسی (پدر و مدیر برنامه‌های لیونل) بوده و آماده است تا دستمزد بیشتری نسبت به دستمزد کریستیانو رونالدو در النصر به این فوق‌ستاره آرژانتینی بپردازد. در همین حال راموس پیشنهادی از عربستان (گفته می‌شود الهلال به او پیشنهاد داده) دریافت کرده که به موجب آن در طول دو فصل 30 میلیون یورو در سال، چهار برابر دستمزد او در PSG، درآمد خواهد داشت.

اگرچه راموس این فصل نشان داده که هنوز هم می‌تواند بازیکنی تأثیرگذار برای پاری‌سن‌ژرمن باشد، پاریسی‌ها قرار است تا چند ماه دیگر از میلان اشکرینیار مدافع فعلی اینتر رونمایی کنند. از سوی دیگر، به نظر می‌رسد مسی به گزینه جدایی متمایل شده است و پاری‌سن‌ژرمن بعید به نظر می‌رسد تلاش بیشتری برای حفظ او انجام دهد، چون با یوفا توافق‌نامه‌ای برای بهبود وضعیت مالی خود در طول سه سال پیش رو امضا کرده است.

با وجود حضور امباپه در مرکز پروژه PSG و اعتبار قرارداد نیمار با پاری‌سن‌ژرمن تا سال 2027، برنده هفت توپ طلا محتمل‌ترین گزینه برای ترک این تیم از بین سه ستاره خط حمله PSG است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *