بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش بینی فیگو از قهرمان چمپیونزلیگ

فیگو : منچسترسیتی مدعی اصلی قهرمانی است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۲
لیگ قهرمانان ؛ فیگو : منچسترسیتی مدعی اصلی قهرمانی است

فیگو شانسی برای قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان قائل نیست و معتقد است سیتی یا بایرن امسال جام را کسب خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از بی ساکر، لیگ قهرمانان اروپا کم کم به هفته‌ها و روزهای آخر خود نزدیک می‌شود. تنها ۸ تیم از ۳۲ تیمی که مرحله گروهی را آغاز کردند باقی مانده‌اند و تنها یکی از آنها در تاریخ ۲۰ خرداد در استانبول قهرمان می شود.

از لوئیس فیگو، بازیکن سابق مادرید در مورد اینکه چه تیمی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان امسال شانس بیشتری دارد سوال شد که او در پاسخ گفت:

منچسترسیتی و بایرن مونیخ دو تیمی هستند که امسال شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان دارند.

اگرچه او اعتراف کرد که نمی‌توان از رئال مادرید چشم پوشی کرد ولی فیگو شانسی برای تیم سابق خود در این فصل قائل نیست که بتواند در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی برسد.

فیگو که با رئال مادرید یک جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت:

در لیگ قهرمانان، شما هرگز نمی توانید رئال مادرید را رد کنید اما تیم های مورد علاقه من در این فصل منچسترسیتی و بایرن مونیخ هستند. اینترمیلان نیز همیشه برای تیم های دیگر کار را کمی سخت می‌کند ولی به نظرم یکی از دو تیم بایرن یا سیتی قهرمان خواهد شد.

من سیتی و بایرن در مرحله یک چهارم نهایی UCL به مصاف هم می روند که بازی رفت در اتحاد برگزار می شود. رئال مادرید نیز در دیدار رفت در برنابئو به مصاف چلسی خواهد رفت. بایرن مونیخ است که برای یازدهمین بار در ۱۳ سال گذشته در این مرحله حضور دارد اخیرا دست به تغییر سرمربی خود زد و توماس توخل را به عنوان جانشین یولیان ناگلزمان انتخاب کرد. بایرن برای حضور در این مرحله از رقابت‌ها توانست پاری سن ژرمن را با حضور بازیکنانی چون مسی، ام‌باپه و نیمار حذف کند تا در بین هشت تیم برتر اروپا قرار بگیرد.

در طرف مقابل منچسترسیتی برای شش سال متوالی جزو هشت تیم برتر اروپا بوده اما تنها در دو مورد از پنج دوره قبلی موفق به صعود به دور بعد شده است. پپ گواردیولا که قراردادش در سال ۲۰۲۳ با منچسترسیتی به پایان می‌رسد، سیتی را به ۴ عنوان قهرمانی در لیگ برتر رسانده ولی بزرگ‌ترین قهرمانی قاره یعنی لیگ قهرمانان اروپا را به دست نیاورده است و امسال انگیزه زیادی دارد تا بتواند قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *