بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش دلیخت به توطئه بازیکنان بایرن علیه ناگلزمان

ماتیاس دلیخت : مدیران باشگاه تصمیم می‌گیرند که چه کسی سرمربی باشد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۱۳

ماتیاس دلیخت مدافع بایرن مونیخ، در واکنش به شایعه توطئه بازیکنان علیه یولیان ناگلزمان تاکید کرد که رابطه بسیار خوبی با این مربی داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماتیاس دلیخت مدافع بایرن مونیخ، در واکنش به شایعه توطئه بازیکنان علیه یولیان ناگلزمان تاکید کرد که رابطه بسیار خوبی با این مربی داشته است.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از برکناری یولیان ناگلزمان از هدایت بایرن مونیخ نشریه بیلد در گزارشی جنجالی مدعی شد این اتفاق دلایلی فراتر از نتایج ضعیف داشته و به اختلاف این سرمربی جوان با چند ستاره بایرن اشاره کرد. ماتیاس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ که رابطه خوبی با ناگلزمان داشت، در گفت‌وگوی جدید خود به این شایعات واکنش نشان داد.

مدافع هلندی بایرن مونیخ با تاکید به اینکه انتظار نداشت ناگلزمان شغل خود را از دست بدهد، برکناری این مربی را تصمیمی دشوار دانست. او افزود:

من از این تصمیم شگفت‌زده شدم. ما در لیگ دوم هستیم و به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ و جام حذفی رسیده‌ایم. این یعنی هنوز در تمام رقابت‌ها شانس قهرمانی داریم.

دلیخت در ادامه صحبت‌های خود در مورد حضور توماس توخل در بایرن تاکید کرد:

مدیران باشگاه تصمیم می‌گیرند که چه کسی سرمربی باشد، اما در هر حال این تصمیم بسیار سختی بود. همچنین معتقدم توماس توخل سرمربی مناسبی برای بایرن است.

دلیخت در رابطه با شایعات مطرح‌شده در خصوص اختلاف ناگلزمان با چند ستاره بایرن و خوشحالی آنها از برکناری این مربی گفت:

این ساخته و پرداخته رسانه‌های آلمانی است. من رابطه خوبی با ناگلزمان و دستیارانش داشتم بنابراین جدایی او برای من سخت بود. بعد از برکناری با ناگلزمان تماس گرفتم و بابت همه چیزهایی که به من آموخت تشکر کردم. او واقعا به من علاقه داشت و این خیلی مهم بود. به لطف او من قدم‌های بسیار مهمی برای پیشرفت طی چند ماه اخیر برداشته‌ام.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *