بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ تمجید ستاره مطرح بین المللی فوتبال از ایران + سند

مایکل اولونگا : به ایران که برنده شد، تبریک می‌گویم ؛ همچنین به کنیا هم برای بازی خوبش تبریک می‌گویم

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۶


مایکل اولونگا پس از شکست کنیا برابر ایران در بازی دوستانه گفت: به ایران که برنده شد، تبریک می‌گویم. همچنین به کنیا هم برای بازی خوبش تبریک می‌گویم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مایکل اولونگا پس از شکست کنیا برابر ایران در بازی دوستانه گفت:

بازی تقریبا خوب و سختی بود و فوتبال خوبی بازی کردیم. کنیا تقریبا یک سال و نیم فعال نبوده اما نبرد خوبی بود. در نهایت نتوانستیم بازی را ببریم اما به تیم‌مان افتخار می‌کنیم. آنطور که باید، ظاهر شدیم و بچه‌ها همه تلاش‌شان را کردند.

وی افزود:

ایران تیم خوب و قدرتمندی است و با توپ بهتر کار می‌کردند اما ما هم طبق دستورالعمل مربی بازی کردیم و به ایران که برنده شد، تبریک می‌گویم. همچنین به کنیا هم برای بازی خوبش تبریک می‌گویم.

اولونگا در خصوص اولین بازی کنیا پس از تعلیق گفت:

خیلی خوب است که توانستیم به بازی‌های ملی برگردیم، چون ایران یک تیم خوب است و ما هم می‌خواهیم با تیم‌هایی بازی کنیم که در جام جهانی حضور داشتند. کار بچه‌ها خوب بود و آفرین به آنها. نگاه ما به آینده است و نکات مثبت را در نظر می‌گیریم و روی نقاط ضعف کار می‌کنیم.

این بازیکن در خصوص گلی که در این دیدار به ثمر رساند، بیان کرد:

گل ما روی یک ضدحمله بود که درخشش فردی بازیکن را نشان می‌دهد. من دروازه‌بان را دیدم که سمت تیرک دوم ایستاده اما در نهایت کار تیمی است که باعث می‌شود گلی به ثمر برسد. درخشش فردی در وهله دوم اهمیت قرار دارد. مت به صورت تیمی خوب بازی کزدیم و منتظر بازی‌های آینده هستیم.

اولونگا در پایان در مورد حضور در ایران گفت:

ایران یک کشور زیبا است و کوه‌های برفی اینجا واقعا فوق‌العاده هستند. هوا خیلی خوب است و زیرساخت‌ها هم نسبتا خوب هستند. برای ایران در بازی‌های بعدی آرزوی موفقيت می‌کنیم و امیدواریم آنها را در جام جهانی بعدی هم ببینیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *