بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی سابق سرخپوشان پیشنهاد تاتنهام را رد کرد ؛ فعلاً از فوتبال کنار می روم!

ناگلزمان بعد از اخراج از بایرن مونیخ فعلاً قصد هدایت تیمی را ندارد و پیشنهاد تاتنهام را رد کرده است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۰:۳۷

یولیان ناگلزمان که به تازگی از بایرن مونیخ اخراج شده به تاتنهام که به دنبال جذب او به عنوان سرمربی جدید خود بود پاسخ منفی داد و مدعی شد فعلاً قصد دارد استراحت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناگلزمان، سرمربی جوان آلمانی، روز جمعه به شکل ناگهانی از سمت خود اخراج شد و این در حالی بود که تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ رسیده و در جدول بوندس‌لیگا تنها با یک اختلاف امتیاز نسبت به دورتموند در رتبه دوم قرار داشت.

بایرن مونیخ بلافاصله توماس توخل که سابقه هدایت چلسی و پی‌اس‌جی را در کارنامه داشت به عنوان جانشین ناگلزمان منصوب کرد. در سوی دیگر تاتنهام هم که روز یکشنبه آنتونیو کونته را اخراج کرد به سراغ ناگلزمان رفت و از او خواست هر چه سریع‌تر راهی لندن شده و جای خالی کونته را پر کند.

اما ساعتی پیش روزنامه انگلیسی ایونینگ استاندارد مدعی شد ناگلزمان به تاتنهام جواب منفی داده است. با اینکه دنیل لوی رئیس تاتنهام می‌خواهد هر چه سریع‌تر تکلیف سرمربی جدید تیمش مشخص شود اما ناگلزمان به او اطلاع داده که قصد ندارد بلافاصله روی نیمکت تیم دیگری بنشیند و ترجیح می‌دهد مدتی را استراحت کند.

برخی رسانه‌ها می‌گویند علاوه بر استراحت، یکی دیگر از دلایل احتمالی بی‌تمایل بودن ناگلزمان به نیمکت تاتنهام این است که او امیدوار است تابستان آینده گزینه‌های جذاب‌تری مثل هدایت رئال مادرید یا پاری سن ژرمن را در اختیار داشته باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *